Από τον Μπέρτολτ Μπρέχτ στον Χάινερ Μύλλερ/ΣΕΜΙΝΆΡΙ0

0

ΣΕΜΙΝΆΡΙΟ ΜΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΑΛΟ
Από τον Μπέρτολτ Μπρέχτ στον Χάινερ Μύλλερ

« Είμαι η Οφηλία. Αυτή που δεν την κράτησε το ποτάμι. Η γυναίκα στη θηλιά Η γυναίκα με τις κομμένες αρτηρίες Η γυναίκα της υπερβολικής δόσης ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΠΑΝΩ ΧΙΟΝΙ Η γυναίκα με το κεφάλι στο γκάζι της κουζίνας. Χθες σταμάτησα να με σκοτώνω. Είμαι μόνη με το στήθος μου, τα μπούτια μου, την αγκαλιά μου. Διαλύω τα εργαλεία της αιχμαλωσίας μου, την καρέκλα το τραπέζι το κρεβάτι. Καταστρέφω το πεδίο μάχης που ήταν κάποτε η πατρίδα μου. Ανοίγω με δύναμη την πόρτα να μπει μέσα αέρας και η κραυγή του πλανήτη.» Χάινερ Μύλλερ

Πως εκφράζεται ο εξπρεσιονισμός, η αποστασιοποίηση και το μεταμοντέρνο θεατρο της δυτικης ευρωπης στη σκηνή; Πως γίνεται η χρήση του μικροφώνου αλλά και η αποστασιοποίηση του λόγου; Τι σημαίνει χαρακτήρας στο σύγχρονο θέατρο, ποια τα εργαλεία του λόγου και του κειμένου.
Με όχημα τα κείμενα της γερμανικής λογοτεχνίας, ποιήματα, πεζά και θεατρικά κείμενα των κορυφαίων Γερμανών Μπρέχτ και Μύλλερ, θα αναπτύξουμε μια εργαλειοθήκη για την προσέγγιση της εκφοράς του λόγου.
Στόχος η παρουσίαση αυτών των κειμένων στο θέατρο Tempus Verum-Εν Αθήναις σε μία παρουσίαση μετα-μεσονύκτια.
(Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα μπορεί, για όποιον επιθυμεί, να πραγματοποιηθεί και στις τρεις γλώσσες Ελληνικά, Αγγλικά & Γερμανικά)

Βιογραφικό Δημήτρη Λάλου

Ο Δημήτρης Λάλος είναι ηθοποιός και σκηνοθέτης ενώ διατελεί χρέη καλλιτεχνικού διευθυντή στο θεάτρο Tempus Verum-Εν Αθήναις. Μεγαλωμένος στην δυτική Γερμανία έχει εντρυφήσει στη γερμανική κουλτούρα και τους τρόπους έκφρασης ενώ θα μεταφράσει πολλά από τα κείμενα που θα χρησιμοποιηθούν στο σεμινάριο.

Από 1/2/18 έως 22/3/18 κάθε Πέμπτη 09:00 – 14:00
Πληροφορίες – Αιτήσεις*: [email protected]
* Οι αιτήσεις πρέπει να συνοδεύονται από βιογραφικό σημείωμα
Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6943110214
TempusVerum-ΕνΑθήναις
Ιακχού19,Γκάζι
Τηλ:210 3425170
Website: https://www.facebook.com/tempusverum/
Κόστος σεμιναρίου : 195 ευρώ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here