F*cking Men

 

F*cking Men

του Joe Di Pietro

σε μετάφραση, διασκευή και σκηνοθεσία

ΑΝΤΩΝΗ ΓΑΛΕΟΥ

 

τον *  Ν ο έ μ β ρ ι ο * στο

 VAULT Theatre Plus

Μελενίκου 26, Βοτανικός

Πρεμιέρα Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

στις 9:00 μ.μ.

 

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα

το καυστικό, προκλητικό και γεμάτο χιούμορ

F*cking Men

 

Youtube Trailer: https://bit.ly/2Pn0u4X

 

Προσφορά Προπώλησης: Κάντε τώρα την αγορά των εισιτηρίων σας για όποια ημερομηνία θέλετε στην προσφορά των 10€.

Η προσφορά ισχύει για κρατήσεις μέσω viva.gr έως τις 3 Νοεμβρίου!

Μετά το Σικάγο, την Αυστραλία και τέσσερα χρόνια sold-out παραστάσεων στο Λονδίνο έρχεται και στην Αθήνα το καυστικό, προκλητικό και γεμάτο χιούμορ Fucking Men.

O γνωστός αμερικάνος συγγραφέας Joe Di Pietro (I Love You, You’re Perfect, Now Change) έχει διασκευάσει ελεύθερα το Ερωτικό Γαϊτανάκι του Άρθουρ Σνίτσλερ μεταφέροντάς το στο σήμερα και στο τώρα της κάθε χώρας όπου παίζεται η παράσταση.

 

Λίγα λόγια για το έργο:

‘’Ένας καινούριος άνθρωπος μπαίνει στη ζωή σου’’Δέκα άντρες όλων των ηλικιών και των κοινωνικών τάξεων: ο έσκορτ, ο στρατιώτης, ο φοιτητής, ο μεταπτυχιακός, ο παντρεμένος, ο επιχειρηματίας, ο μπάρμαν, ο συγγραφέας, ο ηθοποιός και ο δημοσιογράφος μάς μεταφέρουν  σ’ ένα αποκαλυπτικό πανόραμα της σύγχρονης ερωτικής σκηνής.

Μέσα από το βλέμμα της ομοφυλοφιλίας, ένα έργο που μιλάει για τον έρωτα και το συναίσθημα ως δυνάμεις οι οποίες υπερβαίνουν τα φύλα και κάνουν τα φύλα να υπερβαίνουν τον εαυτό τους.Γιατί όπως το καλό σεξ, κάθε στιγμή της ζωής που περνάει σε αφήνει να ζητάς  κάτι ακόμα.

H προσέγγιση του σκηνοθέτη

Ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι με ποιον τρόπο τα ζητήματα του ερωτισμού και της σεξουαλικότητας (δύο ολότελα διαφορετικές επικράτειες) θα μπλεχτούν, θα ξεσπάσουν, θα δυναμιτίσουν τις τρέχουσες μορφές κοινωνικότητας. Εκεί που η εξουσία, η ψυχολογία και η οικονομία θέλουν να οριοθετήσουν τις ζωές (μας) η λογοτεχνία παίρνει την εκδίκηση της ορίζοντας ανεξίτηλα με τις εικόνες της την αντίληψή μας, τον τρόπο που ταξινομούμε τον κόσμο, φέρνοντας στο φως τους αόρατους δεσμούς που ενώνουν τους ανθρώπους σε ένα ατίθασο εμείς. Γιατί άραγε έχει επικρατήσει η άποψη πως καταλαβαίνουμε το παρελθόν, την ταυτότητά μας και τους άλλους στοιχειοθετώντας τις διαφορές μας από αυτούς; Από πού πηγάζει η ανάγκη να τονίζουμε τη διαφορετικότητα ως δικαίωμα σε έναν προσωπικό χώρο, τον ωκεανό της φαντασίας μας.

To θέατρο ως τέχνη, από κατασκευής, έχει δημιουργηθεί ως μέσο δημιουργικής παρέμβασης στα κοινωνικά δρώμενα. Δεν αποτελεί απλό σχολιασμό της τάξης των πραγμάτων, αλλά δυναμικό τρόπο εκτόνωσης και ανατροπής των δεδομένων, με αποδεδειγμένα όπλα τον εμπλουτισμό των δυνατοτήτων της γλώσσας, την εκπαίδευση της λογικής και τη διοχέτευση της φαντασίας προς ομαδικές μορφές συνεργασίας.

Το κίνημα του ρεαλισμού στα τέλη του 19ου αιώνα ζητάει να ανανεώσει τον κοινωνικό ρόλο του θεάτρου. Προτείνει να συνδυαστούν ο δημοκρατικός διάλογος και η επιχειρηματολογία με τη λογική μιας πλοκής (αρχή-κορύφωση-τέλος). Και μας μαθαίνει να βλέπουμε έτσι τα πράγματα να ταυτίζουμε την αλήθεια με την πραγματικότητα και την κυριολεξία, στερώντας τη θεατρικότητα από το θέατρο, την ποίηση από την καθημερινότητα, την ειλικρίνεια από την προδοσία και τη σάρκα από το γυμνό.

Μετά από έναν και πλέον αιώνα αισθητικών και φιλοσοφικών επαναστάσεων στην τέχνη, επανερχόμαστε στις παιδαγωγικές δυνατότητες της τέχνης του θεάτρου, ως φυτωρίου ενεργών πολιτών μυημένων στην τέχνη του διαλόγου, αναζητώντας το νόημα της διδακτικότητας στη βάση του: το ανθρώπινο σώμα.

Όλα αυτά μέσα από μία αλυσίδα γνωριμιών που συμπλέκουν τον πορνογραφικό συναισθηματισμό και τη συναισθηματική πορνογραφία, διερευνώντας τη σύνδεση του ανθρώπινου και του μυθολογικού… Μια παράσταση φτιαγμένη για να φτιάχνεται καθημερινά τόσο από τους δημιουργούς της αλλά και από το βλέμμα και την παρέμβαση των μεταμφιεσμένων της θεατών. Ένα ανθρωπολογικό πείραμα για τα απώτερα όρια των ταμπού και της ανεκτικότητας και ένα θεατρικό ρομάντζο για τον πιο απλό, συγκινητικό έρωτα. Η ανιδιοτελής αγάπη, γαρ, είναι το μεγαλύτερο όπλο της απιστίας.

*Η παράσταση είναι αυστηρά ακατάλληλη κάτω των 18 ετών

Συντελεστές

Κείμενο: Joe Di Pietro

Μετάφραση / Διασκευή: Αντώνης Γαλέος

Σκηνοθεσία: Αντώνης Γαλέος

Σκηνικά: Έμιλυ Ονισηφόρου, Βασίλης Βλασταράς

Κατασκευή Σκηνικών: Δήμητρα Τερζή

Κοστούμια: Κωνσταντίνα Ελευθεράκου

Μουσική: Μιχάλης και Παντελής Καλογεράκης

Φωτισμοί: Γιάννης Δρακουλαράκος

Βοηθοί σκηνοθέτη: Νίκος Σιγάλας

Τεχνικός Υπεύθυνος: Γιάννης Ελευθεράκος

Φωτογραφίες: Βασίλης Μακρής, Χριστίνα Φυλακτοπούλου

Trailer: Δημήτρης Συλβέστρος

Σχεδιασμός Αφίσας: Θάνος Κερμίτσης

Παραγωγή: R.M.LIGHT

Διεύθυνση Παραγωγής: Γιάννης Παντελίδης

Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία: Χρύσα Ματσαγκάνη

Ερμηνεύουν (αλφαβητικά):

Περικλής Ασημακόπουλος,  Άρης Βέβης, Ορφέας Γεωργίου, Γιώργος Κυριακόπουλος, Βασίλης Λιάκος, Νίκος Μέλλος, Γιώργης Παρταλίδης, Θαλής Πολίτης, Νίκος Σαμουρίδης, Βλάσσης Χρυσικόπουλος

 

Παραστάσεις:  Πρεμιέρα Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018, ώρα 9:00 μ.μ.

 

Ημέρες & ώρες παραστάσεων:

Παρασκευή – Σάββατο στις 21.00 – Κυριακή στις 18:15

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Το “Christmas Miracle” των χαρισματικών Στέλιου Κερασίδη & Barbara Argyrou!

Το “Christmas Miracle” των χαρισματικών Στέλιου Κερασίδη & Barbara Argyrou!   Ο διακεκριμένος κλασικός 12χρονος συνθέτης και πιανίστας Στέλιος Κερασίδης, μας παρουσιάζει μια νέα Χριστουγεννιάτικη κυκλοφορία, σε συνεργασία με την ταλαντούχα

Ονορέ ντε Μπαλζάκ Αντίο

Ονορέ ντε Μπαλζάκ Αντίο Μετάφραση: Έφη Κορομηλά Σελίδες: 176, Τιμή: 12.72 ευρώ ISBN: 978-960-229-373-7 Εκδόσεις Ερατώ Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ερατώ για πρώτη φορά στην ελληνική

«Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ» | ΜΙΚΡΟΣ ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ

«Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ» Βασισμένο στο ομότιτλο βιβλίο του ΜΑΙΚ ΤΖΑΜΑΛΗΣ Εκδόσεις Φλοίσβος   Πρεμιέρα Σάββατο 23 Νοεμβρίου στις  16:00 Κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 16:00