Αρίστος /παράταση

Α Ρ Ι Σ Τ Ο Σ

Παράσταση βασισμένη στο μυθιστόρημα

του Θωμά Κοροβίνη «Ο γύρος του θανάτου»

GOO Theatre Company

 ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΕΣΙΣ

Από 14 Ιανουαρίου

 

Το βραβευμένο μυθιστόρημα του Θωμά Κοροβίνη με κεντρικό θέμα τη ζωή του Αριστείδη Παγκρατίδη, του φερόμενου ως «Δράκου του Σέιχ Σου», μεταφέρθηκε στη σκηνή, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου. Η παράσταση ανέβηκε τον Φεβρουάριο 2018 στον Κάτω Χώρο και μετά, λόγω μεγάλης επιτυχίας, συνεχίστηκε για τρεις μήνες στην Κεντρική Σκηνή του ίδιου θεάτρου. Το Νοέμβριο του 2018 στα Θεατρικά Βραβεία Αθηνοράματος η Ελένη Ουζουνίδου κέρδισε το πρώτο βραβείο γυναικείου ρόλου και στον Γιώργο Παπαγεωργίου απονεμήθηκε το δεύτερο βραβείο καλύτερης θεατρικής παράστασης.

Μετά από μια σειρά sold out παραστάσεων, ο «Αρίστος» συνεχίζει την πορεία του στο Θέατρο Άνεσις από τις 14 Ιανουαρίου του 2019.

Εννέα χαρακτήρες που συνδέονται με τον Αριστείδη Παγκρατίδη, μέσα από τις χειμαρρώδεις, υποβλητικές εξομολογήσεις τους, μιλώντας διαφορετικές γλώσσες, ανάλογα με τα βιώματα, τον χαρακτήρα και τον ρόλο τους, συνθέτουν το προφίλ του «Αρίστου».

Ο φίλος από την Τούμπα, η παραδουλεύτρα μάνα του, ένας αχθοφόρος του λιμανιού, ο παρακρατικός δοσίλογος περιπτεράς, ένας χωροφύλακας δημοκρατικών φρονημάτων, ένας συντηρητικός αστός της παραλίας, το αφεντικό του σε ένα λαϊκό πανηγύρι, η τραβεστί Λολό και μία λαϊκή τραγουδίστρια – οι δύο έρωτες του, ερμηνευμένοι επί σκηνής από τρεις ηθοποιούς (Ελένη Ουζουνίδου, Μιχάλης Οικονόμου, Γιώργος Χριστοδούλου).

 

Οι ερμηνευτές ζωντανεύουν μια ιστορία που μεταφέρει τους θεατές στις αλάνες της Θεσσαλονίκης, στις σκοτεινές πλευρές του λιμανιού, στα υπαίθρια πανηγύρια και στα μπουζουξίδικα της παλιάς Θεσσαλονίκης, σε ένα σκηνικό χρόνο που φτάνει μέχρι το 1960 όταν γίνεται είκοσι χρονών ο βασικός ήρωας, στον οποίο όλοι αναφέρονται. Πρόκειται για τον Αριστείδη Παγκρατίδη, τον φερόμενο ως «Δράκο του Σέϊχ Σου», τον οποίο ο τύπος του 1963 (Ελληνικός Βορράς) τον αποκαλούσε «νεαρό ανώμαλο». Το 1966 καταδικάστηκε τετράκις σε θάνατο από το πενταμελές εφετείο Θεσσαλονίκης. Η εκτέλεσή του έγινε στο μέρος που ήταν συνδεδεμένο με το όνομά του, το Δάσος του Σέιχ Σου. Οι τελευταίες λέξεις που ψέλλισε ήταν: «Μανούλα μου, είμαι αθώος».

 

* Το βιβλίο του Θωμά Κοροβίνη «Ο γύρος του θανάτου» τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Μυθιστορήματος *

 

Συντελεστές της παράστασης

Σκηνοθεσία: Γιώργος Παπαγεωργίου
Διασκευή / Δραματουργική επεξεργασία: Θεοδώρα Καπράλου
Μουσική: Γιώργος Δούσος
Σκηνικά-Κοστούμια: Κατερίνα Αριανούτσου
Σχεδιασμός φωτισμών: Αλέκος Αναστασίου
Επιμέλεια κίνησης: Μαρίζα Τσίγκα
Φωτογραφίες: Δομνίκη Μητροπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Προϊστάκη

 

Παίζουν οι ηθοποιοί:

Έλενη Ουζουνίδου, Μιχάλης Οικονόμου, Γιώργος Χριστοδούλου

Μουσικός: Γιώργος Δούσος

 

ΧΩΡΟΣ

ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΕΣΙΣ

Λεωφ. Κηφισίας 14, Αθήνα

Τηλέφωνο Κρατήσεων: 210 77 18 943

 

ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: 90 λεπτά

 

ΜΕΡΕΣ / ΩΡΕΣ

Δευτέρα 21:00

Τρίτη 21:00

 

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Κανονικό 16€

Μειωμένο 14€

 

Εισιτήρια για την παράσταση προπωλούνται

https://www.viva.gr/tickets/theatre/theatro-tou-neou-kosmou-kentriki-skini/aristos

 

 

[email protected]

www.nkt.gr

www.facebook.com/theatroneoukosmou

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Pearl Jam “Wreckage”

Pearl Jam “Wreckage”   Από το πολύ-αναμενόμενο άλμπουμ “Dark Matter” που κυκλοφορεί αύριο, στις 19.04.2024.     ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ “WRECKAGE” ΨΗΦΙΑΚΑ https://pearljam.lnk.to/wreckagegrePR   Dark Matter

Farewell / Εν τόπω χλοερώ

Farewell / Εν τόπω χλοερώ Από τους δημιουργούς του Nostalgia Generation   Πρεμιέρα: Παρασκευή 10 Μαΐου 2024 Θέατρο 104    Προπώληση εισιτηρίων στο more.com  

ZΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ-ALMA VIVA  από την WEIRDWAVE

ZΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ-ALMA VIVA στους κινηματογράφους  από την WEIRDWAVE   Μία ταινία για μάγισσες και ανεξάρτητες γυναίκες. Μια απαράμιλλη ιστορία ενηλικίωσης   * ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ-EBΔΟΜΑΔΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ της Νεφέλης Μαϊστράλη

ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ της Νεφέλης Μαϊστράλη Θέατρο Βεάκη 11 Μαΐου – 9 Ιουνίου Με χιούμορ, ελαφράδα και σκωπτική διάθεση απέναντι σε μια συλλογική μνήμη που είναι