Απολογίες 4 & 5 του Ευθύμη Φιλίππου

Αργυρώ Χιώτη / ομάδα VASISTAS

 Απολογίες 4 & 5
του Ευθύμη Φιλίππου

Αγγλικανική Εκκλησία «Άγιος Παύλος»

28 & 29/1, 5/2, 11 & 12/2, 18/2

Η Αργυρώ Χιώτη με την ομάδα της, τους VASISTAS, επαναφέρουν τις Απολογίες 4 & 5 του Ευθύμη Φιλίππου για λίγες παραστάσεις, απ’ τις 28 Ιανουαρίου έως τις 18 Φεβρουαρίου, στην Αγγλικανική Εκκλησία «Άγιος Παύλος», στο κέντρο της Αθήνας.

 

Ένα βιογραφικό σκηνικό ποίημα βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα. Μια άτυπη δίκη.

«Ο άντρας πλησιάζει τον εξεταστή και υποκλίνεται μπροστά του σηκώνοντας το δεξί του χέρι: Αν το κολύμπι μ’ ευχαριστεί, να μην βουτήξω ξανά σε γαλάζια καθαρά νερά. Αν μου αρέσουν οι περίπατοι στα πάρκα, τα δέντρα να πέφτουν και να μου κλείνουν τον δρόμο καθώς περπατώ. Θα είμαι ειλικρινής. Αν δεν είμαι ειλικρινής, δεν είμαι άξιος να είμαι εδώ μπροστά σας απόψε.»

 

Το έργο του Ευθύμη Φιλίππου, ειδικά γραμμένο για την ομάδα VASISTAS, με λόγο συμπυκνωμένο και λυρικό σαν σκηνικό ποίημα, επιχειρεί μια περιπλάνηση στην εσωτερική γεωγραφία δύο προσώπων.

Ένας δικαστής, απροσδιόριστη ηγετική φιγούρα με στοιχεία σχολικού εξεταστή – αστυνομικού ανακριτή – ψυχαναλυτή, και δύο εξεταζόμενοι. Μία γυναίκα και ένας άνδρας στο μέσο περίπου της ζωής τους, οικειοθελώς εξεταζόμενοι, ανατρέχουν στις απειροελάχιστες λεπτομέρειες που συνέθεσαν καθοριστικά τη ζωή τους με διακύβευμα την ένταξη ή τον αποκλεισμό, σε μια περιπέτεια που μοιάζει να υπερβαίνει το χρόνο και το χώρο. Η βίαιη σύγκρουση της ανάγκης του ανθρώπου για ουσιαστική ύπαρξη και συνύπαρξη.

Παρών καθ’ όλη τη διάρκεια, σημείο αναφοράς και συνδιαλλαγής, ένας πενταμελής χορός ενόρκων που παρατηρεί και παρεμβαίνει τραγουδώντας ασταμάτητα ένα πολυφωνικό τραγούδι. Σαν σύγχρονος τραγικός χορός παραμένει ενεργός μάρτυρας και τελικός κριτής της δίκης. Σαν δονούμενο σώμα, σαν μια άλλη πολιτεία, αποκαλύπτει την εύθραυστη εσωτερικότητα των προσώπων, που καταθέτουν την αλήθεια τους σχεδόν ψιθυρίζοντας.

Ο χορός ενόρκων – γυναικών δημιουργήθηκε με επιρροές από το έργο της εικαστικού Χριστίνας Κάλμπαρη, της Aleksandra Waliszewska και του πολυφωνικού συνόλου A Filetta.

 


Σκηνοθεσία:
Αργυρώ Χιώτη

Μουσική διασκευή και διδασκαλία: Henri Kergomar

Σκηνικός χώρος: Μπάμπης Χιώτης

Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας

Κοστούμια: Χριστίνα Κάλμπαρη

Βοηθός σκηνοθέτη: Αντώνης Αντωνόπουλος

Βοηθός δραματουργίας: Άρτεμη Χρυσοστομίδου

Βοηθός ενδυματολόγου: Ιφιγένεια Νταουντάκη

Καλλιτεχνική συνεργάτιδα: Ariane Labed

Φωτογραφίες: Isa schneider

Trailer: Γκέλυ Καλαμπάκα

Με τους: Εύη Σαουλίδου, Ευθύμη Θέου, Φιντέλ Ταλαμπούκα

Χορός: Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Ματίνα Περγιουδάκη, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη, Ελένη Βεργέτη, Αργυρώ Χιώτη

 

Τοποθεσία: Αγγλικανική Εκκλησία «Άγιος Παύλος» (Φιλελλήνων 27, Σύνταγμα)

Μέρες παραστάσεων: 28 & 29 Ιανουαρίου, 5, 11, 12 & 18 Φεβρουαρίου

Ώρα: 21:00
Διάρκεια: 70 λεπτά

Τιμές εισιτηρίων: 12€ ολόκληρο, 8€ μειωμένο (φοιτητικό, ανέργων, +65, ΑμεΑ)
Κρατήσεις: 6944 965 863
Εισιτήρια πωλούνται τις ημέρες των παραστάσεων στο ταμείο της Αγγλικανικής Εκκλησίας «Άγιος Παύλος» από τις 19:30 και μέχρι την έναρξη της παράστασης.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 

*Με αγγλικούς και γαλλικούς υπότιτλους/with English and French subtitles

 

 

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=IPXUT6Bj3Kg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0TuK05kscg5c3jSUTomafCJ2XFpMaOSmqIRODiA02IvTPwcVgJYQt5xXI

 

Με την ευγενική υποστήριξη

ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

 

Οργάνωση παραγωγής και διάθεσης των παραστάσεων της Αργυρώς Χιώτη και της ομάδας VASISTAS στη Γαλλία: Sophie Clot | [email protected] |

 

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Η Blank Wall Gallery – 3ο B&W Athens Photography.

Η Blank Wall Gallery διοργανώνει το 3ο B&W Athens Photography. Η παρουσίαση των φωτογραφιών θα διεξαχθεί στο Σεράφειο με εναρκτήρια ημερομηνία τις 22 Φεβρουαρίου. Μετά την εμπειρία μας από το Chania International Photo Festival, τα 11 χρόνια παρουσίας της Blank Wall Gallery στην Αθήνα, και

Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΟΣ- Θέατρο Χώρα

Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΟΣ -του Χρήστου Βακαλόπουλου Σκηνοθεσία Γιώργος Παύλου Μια 32χρονη γυναίκα, η Ρέα Φραντζή, βρίσκεται σε μια μεταιχμιακή στιγμή της ζωής της: Έχει