ONE EMERGING FROM A POINT OF VIEW

FAST FORWARD FESTIVAL 6

WU TSANG

ONE EMERGING FROM A POINT OF VIEW | 5 – 19.5.2019

&

SUDDEN RISE | 5.5.2019


Η Γου Τσανγκ στην Αθήνα και στη Στέγη. Η βραβευμένη κινηματογραφίστρια και εικαστική καλλιτέχνις που συνδυάζει τεχνικές του σινεμά τεκμηρίωσης, αλλά και του αφηγηματικού σινεμά, δημιουργεί από την αρχή «εικόνες» και «εικασίες» για τις αναπαραστάσεις που διαμορφώνονται βάσει της φυλής ή του φύλου, με τα πρότζεκτς της να έχουν παρουσιαστεί σε μουσεία και φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο,  από το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης (ΜοΜΑ) και το Guggenheim Museum της Νέας Υόρκης, έως την Tate Modern του Λονδίνου και το Stedelijk Museum του Άμστερνταμ έως το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Χιροσίμα (Hiroshima MOCA) και το Kuandu Museum της Ταϊπέι.

Καταργώντας τα όρια ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ και τη μυθοπλασία, η Wu Tsang έρχεται στη Στέγη και παρουσιάζει τη βίντεο εγκατάσταση One Emerging from a Point of View (5-19 Μαΐου), μετά από ανάθεση του Fast Forward Festival 6, ρίχνοντας μια διαφορετική ματιά στο φαινόμενο της μετανάστευσης. Από κοινού με την περφόρμανς της, Sudden Rise, τα δύο έργα συνομιλούν, δημιουργώντας ανατρεπτικές εικόνες της σύγχρονης πραγματικότητας.

Το Sudden Rise έρχεται στην Αθήνα για ένα μόνο βράδυ, στις 5 Μαΐου, αμέσως μετά το Whitney Museum της Νέας Υόρκης που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα (26 και 27 Απριλίου). Ποια είναι η σχέση του ζωντανού με το προηχογραφημένο; Η σκηνοθέτρια Wu Tsang, μαζί με έναν τσελίστα, έναν χορευτή, έναν ποιητή, μια παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής και μια διεπιστημονική καλλιτέχνιδα, παρουσιάζουν ένα κολλάζ λέξεων, κινηματογραφικών εικόνων, κινήσεων και ήχων σε μια περφόρμανς σε εξέλιξη, που μεταβάλλεται μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και τη διαρκή επινόηση.

 

SUDDEN RISE

5.5.2019 – 21.00

Η ανατρεπτική Γου Τσανγκ και το σύνολο Moved by the Motion αντλούν αποσπάσματα από το κείμενο “Sudden Rise at a Given Tune” που έγραψαν η Τσανγκ, η διεπιστημονική καλλιτέχνιδα boychild και ο ποιητής και πανεπιστημιακός Fred Moten, για να δημιουργήσουν μια περφόρμανς που μοιάζει με ζωντανό κολλάζ. Στο “Sudden Rise at a Given Tune”, λέξεις και πράξεις ακτιβιστών, ποιητών και επιδραστικών δοκιμιογράφων (όπως των Langston Hughes, James Baldwin και W.E.B. Du Bois), για τα πολιτικά δικαιώματα κατά τον 20ό αιώνα, συναντούν τους στίχους του Jimi Hendrix, τους στοχασμούς της Hannah Arendt και τη «μαντική» φαινομενολογία του Oskar Becker.

Η περφόρμανς, που παραπέμπει στα παιχνίδια “exquisite corpse” («εξαίσιο πτώμα») και “Consequences” των Σουρεαλιστών του Μεσοπολέμου, έχει αναφορές στο θέατρο «φαντασμαγορίας» του 18ου αιώνα, με τις προβολές και τους ανακλαστήρες φωτός να απηχούν ιστορίες ψυχικού τραύματος και αντίστασης πέραν, εντός και εκτός του χρόνου. Η boychild και ο χορευτής Josh Johnson παίζουν ως ντουέτο που πολλαπλασιάζεται οπτικά, τόσο ζωντανά όσο και σε μαγνητοσκοπημένες εικόνες, σε μια προσπάθεια να φανταστούμε τα πρώτα χρόνια του κινηματογράφου, όταν ακόμη οι προβολές γίνονταν στην ίδια σκηνή με τους ερμηνευτές. Το τσέλο και το πιάνο του Patrick Belaga μπλέκονται με την ηλεκτρονική επανάληψη φωνητικών σε λούπα, που χειρίζεται η Asma Maroof. Ένας φωτισμός που παραπέμπει σε πορτραίτα του μπαρόκ διαχέεται σε ψηφιακά αρχιτεκτονήματα, χωρικά πλέγματα και σχηματομορφές, στοιχεία που μεταβάλλουν διαρκώς τον χρόνο και την προοπτική πάνω στη σκηνή.

Εξερευνώντας την αλληλεπίδραση ανάμεσα στο ζωντανό και το προηχογραφημένο, το “Sudden Rise” αντιστέκεται στις ιεραρχίες σε μια ομάδα και παρουσιάζει το διαρκώς μεταβαλλόμενο αυτοσχεδιαστικό σύνολο. Μια διαρκής κινητικότητα ανάμεσα στη φωνή και την εικόνα μας κάνει να αναρωτηθούμε τι παραμένει σταθερό σε έναν κόσμο που μεταμορφώνεται διαρκώς.

 

Συντελεστές

Σενάριο: Wu Tsang και Fred Moten

Χορογραφία: Bouchild και Josh Johnson

Μουσική: Patrick Belaga και Asma Maroof

Σχεδιασμός Φωτισμών: Alena Samoray

Διεύθυνση Φωτογραφίας: Antonio Cisneros

Focus Puller / Βοηθός Διευθυντή Φωτογραφίας: Curran Banach

Μοντάζ: Wu Tsang και Antony Valdez

Κοστούμια: Dumitrascu

Κομμώσεις: Sara Mathiasson

Μετάφραση στα ελληνικά: Βασίλης Δουβίτσας

 

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στους: Thibault Lac, Jeff Simmons, Fred Moten και Laura Harris

Ανάθεση: Empac / Curtis R. Priem Experimental Media and Performing Arts Centrer at Rensselaer Polytechnic Institute

 

Διαβάστε περισσότερα

Το Moved by the Motion είναι ένα πρότζεκτ σε εξέλιξη, το οποίο επαναλαμβάνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Ξεκίνησε το 2013 ως πρωτοβουλία της σκηνοθέτριας Γου Τσανγκ και της καλλιτέχνιδας boychild και βασίζεται σε ένα εναλλασσόμενο δίκτυο συνεργατών, στους οποίους περιλαμβάνονται ο τσελίστας Πάτρικ Μπελάγκα, ο χορευτής Τζος Τζόνσον, η παραγωγός ηλεκτρονικής μουσικής και ντισκ τζόκεϊκ Άσμα Μαρούφ και ο ποιητής και πανεπιστημιακός Φρεντ Μότεν, μεταξύ άλλων. Το σύνολο εξερευνά διαφορετικά μοντέλα αφήγησης, μέσα από αυτοσχεδιαστικές δομές. Κάθε περφόρμανς προτείνει μια σειρά εγχειρημάτων μετάφρασης από τα κείμενα, στην κίνηση, στο σινεμά, στο θέατρο και στη μουσική.

To “Sudden Rise” είναι το πρώτο έργο του Moved by the Motion, που παρουσιάζεται στην Ευρώπη. Η περφόρμανς δημιουργήθηκε στο πλαίσιο μιας πρόσφατης καλλιτεχνικής ανάθεσης για τα δέκα χρόνια λειτουργίας του EMPAC (Experimental Media and Performing Arts Center).

Το “Consequences” (Συνέπειες) ήταν ένα δημιουργικό, ομαδικό παιχνίδι τυχαίων συνδυασμών που είχαν επινοήσει οι Σουρεαλιστές του Μεσοπολέμου, στο οποίο υπήρχε μια καθορισμένη δομή για τον σχηματισμό μιας φράσης, αλλά ο κάθε παίκτης μπορούσε να επιλέξει τις λέξεις και τα ονόματα της αρεσκείας του. Οι δυνητικά άπειροι συνδυασμοί λέξεων και ονομάτων αποτελούσαν και τη δημιουργική πρόκληση του παιχνιδιού.

https://www.onassis.org/el/whats-on/fast-forward-festival-6/one-emerging-point-view/fff6-sudden-rise

 

 

ONE EMERGING FROM A POINT OF VIEW

5 – 19 Μαΐου 2019 | Εκθεσιακός Χώρος -1 | 12:00 – 20:00

Από το 2011 μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 850.000 πρόσφυγες έχουν περάσει στην Ευρώπη διαμέσου της Λέσβου. H σκηνοθέτρια Γου Τσανγκ αφηγείται την ιστορία τόσο του νησιού όσο και της μετανάστευσης με όρους μαγικού ρεαλισμού και δημιουργεί μια εγκατάσταση πέρα από τα όρια της «αλήθειας».

Στο “One Emerging from a Point of View”, σε συνανάθεση και συμπαραγωγή της Sharjah Art Foundation και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση /Fast Forward Festival, η Τσανγκ εξερευνά έναν «τρίτο» χώρο, ανάμεσα σε δύο βίντεο που προβάλλονται το ένα πάνω στο άλλο. Τα βίντεο βασίστηκαν σε ένα σενάριο που διαδραματίζεται τρία χρόνια πριν, στη βορειοανατολική ακτή της Λέσβου. Εκεί, τα μονοπάτια δύο γυναικών διασταυρώνονται – αν και οι ίδιες δεν συναντιούνται ποτέ.

Η πρώτη είναι μια νεαρή γυναίκα από το Μαρόκο (η Yassmine Flowers) που φτάνει στην Αθήνα μετά από πολύμηνο ταξίδι, κατά το οποίο πέρασε από την Τουρκία και τον καταυλισμό της Μόριας. Η δεύτερη είναι μια φωτορεπόρτερ (η Ειρήνη Βουρλούμη), η οποία έχει αναλάβει να καταγράψει την «κρίση» και συνδέεται προσωπικά με τη Σκάλα Συκαμνιάς, ένα ψαροχώρι του οποίου οι κάτοικοι ήταν οι πρώτοι που ανταποκρίθηκαν στη μαζική εισροή προσφύγων που έρχονταν από τη Συρία, το Ιράκ, το Αφγανιστάν και τη Βόρεια Αφρική. Καθώς οι εικόνες κόβονται και ρέουν η μία πάνω στην άλλη, οι δύο ξεχωριστές αφηγήσεις διαπλέκονται σε μια συγχρονισμένη χορογραφία στην κάμερα.

Αντί να επιχειρήσει να καταγράψει την «αλήθεια», η Γου Τσανγκ δημιουργεί μια υβριδική μυθιστορία. Αντλεί στοιχεία από την Ιστορία, τη μυθολογία και την επιστημονική φαντασία και τοποθετεί τις δύο παράλληλες αφηγήσεις σε τοπία πραγματικά και φανταστικά, προκειμένου να μιλήσει για την πραγματικότητα πέρα από τις διαστάσεις όπως τις αντιλαμβανόμαστε.

Η Wu Tsang παρουσιάζει, ως μέρος της βίντεο εγκατάστασης “One emerging from a point of view”, τις φωτογραφίες της φωτορεπόρτερ Ειρήνης Βουρλούμη, μιας από τους κεντρικούς χαρακτήρες της ταινίας της. Αυτή η πολύ προσωπική σειρά αποτελεί συνέχεια του φωτογραφικού έργου της Βουρλούμη πάνω στην καταγραφή της προσφυγικής κρίσης στη Λέσβο, όπου βρέθηκε για πρώτη φορά τον Αύγουστο του 2015, στο πλαίσιο μιας αποστολής.

Το έργο δανείζεται τον τίτλο του από το βιβλίο «Η Παναγιά η Γοργόνα» (1949) του διάσημου Λέσβιου συγγραφέα Στρατή Μυριβήλη. Η σειρά παρουσιάζεται ως κομμάτι του συνεχιζόμενου διαλόγου ανάμεσα στις δύο καλλιτέχνιδες σχετικά με τη φωτογραφική και την κινηματογραφική αναπαράσταση, και πιο συγκεκριμένα για την κοινή τους αφοσίωση στον μαγικό ρεαλισμό ως μορφή παρέμβασης στο είδος του ντοκιμαντέρ.

 

(Το κείμενο είναι βασισμένο στο αντίστοιχο αγγλικό που γράφτηκε για την παρουσίαση του έργου στο πλαίσιο της 14ης Μπιενάλε της Σάρτζα (ΗΑΕ) και είναι μια ευγενική παραχώρηση του ιδρύματος Sharjah Art Foundation.)

 

Μέσα από το έργο της, η Γου Τσανγκ διερευνά τις καταστάσεις τού να βρίσκεσαι και να κινείσαι διαρκώς σε έναν ενδιάμεσο χώρο. Αυτή η ρευστότητα στο έργο της επιτυγχάνεται μέσα από συνεργασίες ή από τη συγχώνευση διάφορων καλλιτεχνικών πεδίων, όπως είναι η περφόρμανς, η κινούμενη εικόνα, η γλυπτική και οι εγκαταστάσεις. Απηχώντας το κατεξοχήν κινηματογραφικό της υπόβαθρο, ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς της καταργεί τα όρια ανάμεσα στο ντοκιμαντέρ και τη μυθοπλασία, ενώ γίνεται όχημα μιας διαρκούς αμφισβήτησης της σχέσης ανάμεσα στην κοινωνικότητα και στις εικόνες της.

 

Συντελεστές

Σκηνοθεσία: Wu Tsang

Πρωταγωνιστούν: Yassmine Flowers, Ειρήνη Βουρλούμη

Εμφανίζονται οι: Γιώργος Σοφιάνης, Μιχάλης Κυπαρίσσης, Κώστας Πιντέρης

Παραγωγή: Joyce Keokham

Συμπαραγωγοί: Tosh Basco, Ειρήνη Βουρλούμη

Βοηθός Παραγωγής: Υπατία Βουρλούμη

Συντονισμός Παραγωγής: Bill Kouligas

Εκτέλεση Παραγωγής: Νίκος Φιλιππάκης

Βοηθός Εκτέλεσης Παραγωγής: Αθηνά Κοσμίδου

Υπεύθυνος Διαχείρισης Χώρων: Μανώλης Φιλιππάκης

Διευθυντής Φωτογραφίας: Antonio Cisneros

1ος Βοηθός Οπερατέρ: Ezra Riley

2ος Βοηθός Οπερατέρ: Robin Pabello

3ος Βοηθός Οπερατέρ: Γιώργος Αθανασόπουλος

Φωτιστής: Μιχάλης Χριστοφοράτος

Ηλεκτρολόγος: Παναγιώτης Καγιολής

Ηλεκτρολόγος: Γιώργος Αθανασόπουλος

Τεχνίτης Εφαρμοστής-Μακινίστας: Carlos Sturmey

Βοηθοί Τεχνίτες Εφαρμοστές – Μακινίστες: Θανάσης Καράμπελος, Γιώργος Αθανασόπουλος

Ηχολήπτης: Σταύρος Αβραμίδης

Οδηγοί: Γεώργιος Περλέγκας, Χαράλαμπος Κωνσταντινέλης

Σκηνογράφος: Vinita Gatne

Κατασκευή Σκηνικού: Valentin Papana, Harry RigaloI, Trevor Twine, Βασίλης Βιδάλης, Αλεξάνδρα Κουμαντάκη, Δημήτρης Γκέτσης

Ηλεκτρολόγοι Σκηνικού: Σπύρος Ντάλλας, Δημήτρης Κεφαλάς, Κώστας Μπακογιάννης

Διεύθυνση Κίνησης: Tosh Basco

Σχεδιασμός Κοστουμιών: Kyle Luu

Αμπιγιέζ: Σοφία Μετσοβίτη

Κομμώσεις: Sara Matthiasson

Μακιγιάζ: Stellar, Daglara

Μοντάζ: Wu Tsang, Anthony Valdez

Μεταφραστές: Ismail Alrifaie, Abdullah Hussein, Ziad Abdullah, Παύλος Ζαφειρόπουλος, Rima Musa, Δάφνη Καρούτσου

Μετάφραση υποτίτλων στα ελληνικά: Βασίλης Δουβίτσας

Χρωματική Επεξεργασία Εικόνας: Randy Coonfield / Blueline Post

Σύνθεση Μουσικής: Asma Maroof

Μουσικά όργανα & Φωνητικά: Γιώργος Αδάμης

Συντονισμός Μεταφοράς: Kashif Hasnain

Συντονιστές στη  Σάρτζα: Momen Al Ajouz, Lana El Samman

Συντονίστρια στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση: Δήμητρα Δερνίκου

Τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν στη Σκάλα Συκαμνίας

Συνανάθεση: Sharjah Art Foundation και Onassis Stegi /Fast Forward Festival

Συμπαραγωγή: Sharjah Art Foundation και Onassis Stegi /Fast Forward Festival

Με γενναιόδωρη υποστήριξη από: Gropius Bau / Berliner Festspiele, Lafayette Anticipations – Fondation D’Entreprise Galeries Lafayette, Παρίσι, Polyeco Contemporary Art Initiative (PCAI), United States Artists

Ιδιαίτερες ευχαριστίες: Panavision, LighthouseI Relief

Ευχαριστίες: Τριαντάφυλλος Αθανασόπουλος, Κάτια Αρφαρά, Υπατία Βουρλούμη & Γιάννης Χατζηασλάνης, Νάντια Γεραζούνη, Δήμητρα Δερνίκου, Δήμητρα Καλογιάννη, Κίκα Κυριακάκου, Πάρης Λαούμης & Θεανώ Κατακουζηνού, Στάθης Παναγούλης & Γιώργος Βαμβακίδης, Αθανάσιος Πολυχρονόπουλος, Jackie Abhulimen, Isabella Bortolozzi, Jakob Braeuer, Aisha Butt, Jennifer Kuwabara, Dirk Meylaerts, Fred Moten & Laura Harris, Hoor Al Qasimi, François Quintin, Stephanie Rosenthal, Reem Shadid, Claire Tancons, Simon Wang

 

Είσοδος ελεύθερη με δελτία εισόδου

Γλώσσα: στα αγγλικά με υπότιτλους στα ελληνικά

https://www.onassis.org/el/whats-on/fast-forward-festival-6/one-emerging-point-view

 

 

WU TSANG

Η Γου Τσανγκ είναι μια βραβευμένη κινηματογραφίστρια και εικαστική καλλιτέχνις που συνδυάζει τεχνικές του σινεμά τεκμηρίωσης, αλλά και του αφηγηματικού σινεμά, με πλασματικές παρακάμψεις για το φαντασιακό, σε έργα που εξερευνούν κρυφές ιστορίες, περιθωριοποιημένες αφηγήσεις και την ίδια την επιτελεστική πράξη. Η Τσανγκ δημιουργεί από την αρχή «εικόνες» και «εικασίες» για τις λογής αναπαραστάσεις που διαμορφώνονται βάσει της φυλής ή του φύλου· έτσι, δουλεύει πέρα από τα όρια του ορατού κάδρου, συμπεριλαμβάνοντας τις πολλαπλές και εναλλασόμενες οπτικές μέσα από τις οποίες αντιλαμβανόμαστε το κοινωνικό περιβάλλον.

Τα πρότζεκτ της Τσανγκ έχουν παρουσιαστεί σε μουσεία και φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, όπως στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης (ΜοΜΑ) της Νέας Υόρκης, στο Guggenheim Museum, στην Tate Modern του Λονδίνου, στο Stedelijk Museum του Άμστερνταμ, στην Kunsthalle του Μύνστερ, στην γκαλερί Antenna Space της Σαγκάης, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Χιροσίμα (Hiroshima MOCA), στο Kuandu Museum της Ταϊπέι, στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης του Σικάγο (MCA Chicago), στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (MOCA) και το Hammer Museum του Λος Άντζελες, στην γκαλερί Nottingham Contemporary, στην Μπερλινάλε, στο φεστιβάλ SANFIC του Σαντιάγο, στο φεστιβάλ Hot Docs του Τορόντο και στο φεστιβάλ South by Southwest του Όστιν, στο Τέξας.

Η πρώτη της μεγάλου μήκους ταινία με τίτλο “Wildness” (2012) έκανε πρεμιέρα στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Doc Fortnight του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης (ΜοΜΑ) της Νέας Υόρκης. Επίσης, έργο της έχει παρουσιαστεί και στη Whitney Biennial του 2012, στην έκθεση “Ungovernables” στην Τριενάλε του New Museum, στην Μπιενάλε της Γκουάνγκτζου του 2012, στην 9η Μπιενάλε του Βερολίνου, στην Μπιενάλε της Σάρζα και στην Performa 11 της Νέας Υόρκης.

Έχει κερδίσει χρηματικά βραβεία από φορείς όπως το Creative Capital, το Warhol Foundation for the Visual Arts, το Louis Comfort Tiffany Foundation και το Rockefeller Foundation. Το 2016 ήταν υπότροφος του Ιδρύματoς Guggenheim (στην κατηγορία «Κινηματογράφος/Βίντεο Αρτ»), το 2018 ήταν υποψήφια για το Hugo Boss Prize και τον ίδιο χρόνο τιμήθηκε με την υποτροφία MacArthur.

 

 

 

 

 

 

 

 

Πληροφορίες

FAST FORWARD FESTIVAL 6

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Συγγρού 107

 

ONE EMERGING FROM A POINT OF VIEW

5-19 Μαΐου 2019 | Εκθεσιακός Χώρος -1 | 12:00 – 20:00

Είσοδος ελεύθερη

 

SUDDEN RISE

5 Μαΐου 2019 | Κεντρική Σκηνή | 21:00

 

Εισιτήρια Sudden Rise

Κανονικό & Κάτοικος γειτονιάς: 7 €
Μειωμένο, Φίλος, Παρέα 5-9 άτομα: 6 €
ΑμεΑ, Συνοδός ΑμεA, Ανεργίας, Παρέα 10+ άτομα: 5 €

Ομαδικές κρατήσεις στο [email protected]

 

Γλώσσα: στα αγγλικά με υπότιτλους στα ελληνικά

 

 

Με την υποστήριξη:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Η υπηρεσία e-ticket / print@home είναι διαθέσιμη για τις online αγορές εισιτηρίων. Ανοίξτε το pdf στη smart συσκευή σας ή τυπώστε το εισιτήριό σας από όπου κι αν βρίσκεστε και μπείτε με αυτό απευθείας στην αίθουσα.

ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
2109005800 Καθημερινά, 09:00 – 21:00

 

ΓΡΑΜΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ

2130178200 – Καθημερινά 09:00 – 20:00

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗ ΣΤΕΓΗ (Συγγρού 107)
Ωράριο λειτουργίας: ΔΕ-ΚΥΡ 09:00-21:00
Γίνονται δεκτές πιστωτικές – χρεωστικές κάρτες Amex,Visa, MasterCard & Diners.

ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΡΙΤΟΥΣ
Σημεία πώλησης εκτός Στέγης
Στα καταστήματα Public

Στο κατάστημα IANOS της οδού Σταδίου (η αγορά εισιτηρίων πραγματοποιείται μόνο με μετρητά)

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Άννα Σεβαστή Τζίμα & Θωμάς Κινδύνης   Η εννεαμελής «Παραμυθένια Ορχήστρα» του Θωμά Κινδύνη θα μας πείσει πως το bulling,

ΦΑΝΤΑΣΜΑTA ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΡΕΤΡΟΣΠΑΚΤΙΒΑ UDI ALONI

ΦΑΝΤΑΣΜΑTA ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΡΕΤΡΟΣΠΑΚΤΙΒΑ UDI ALONI ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ 2024 28-29-30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ STUDIO  ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ “Όσο αγαπώ τον ένα, τόσο περισσότερο αγαπώ τον άλλο. Δεν μπορώ να

«ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ» μια δραματική κωμωδία

« ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ » μια δραματική κωμωδία κάθε  Δευτέρα & Πέμπτη στις 21:00 στο Σ.Ο.Τ.Α. – Σωματείο Οδηγών Ταξί Αττικής Τέσσερις γυναίκες συναντώνται τυχαία σε μια αίθουσα αναμονής, σε