Ανδρονίκη Μαραθάκη It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2 

ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 260

 

Ανδρονίκη Μαραθάκη

It’s not about if you will love me tomorrow_Μέρος

 

Πειραιώς 260 – Χώρος Ε

14 & 15 Ιουνίου, 21:00

 

Δείτε το τρέιλερ της παράστασης εδώ: https://vimeo.com/341617668

 

Η Ανδρονίκη Μαραθάκη, μια από τις πιο δυναμικές παρουσίες της νέας γενιάς δημιουργών του χορού, παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Αθηνών με το έργο Its not about if you will love me tomorrow_Μέρος 2. Πρόκειται για ένα παιχνίδι σε δημόσια θέα. Ένα παιχνίδι που τοποθετεί ερωτήματα για τη σχέση του χορού και της θέασης, για τις εντάσεις και τις ισορροπίες που γεννά αυτή η παράδοξη σχέση.

Τέσσερις ερμηνευτές διαμοιράζουν τον χώρο μιας πλατφόρμας που κινείται και αλλάζει κλίση ανάλογα με την τοποθέτηση και τη μεταφορά του βάρους τους. Οι ερμηνευτές δοκιμάζουν τα όριά τους σε μια νέα τάξη πραγμάτων, αφού ό,τι πιο βέβαιο, το έδαφος, αποσταθεροποιείται και γίνεται μέρος ενός σύμπαντος που ρέει και αλλάζει χώρο, ρυθμό και κινητικότητα.

Το παιχνίδι αναπτύσσεται με άξονα το «μαθηματικό» πρόβλημα faircake cutting, μια προβληματική που αναπτύσσεται κατά το μοίρασμα ενός «χώρου», για οτιδήποτε μοιράζεται, από μια τούρτα μέχρι μια εδαφική έκταση ή ένα φάσμα συχνοτήτων, έτσι ώστε όλοι να πάρουν τον «χώρο» που προσωπικά εκτιμούν ότι τους αντιστοιχεί. Μία κατανομή, δηλαδή, όχι σε ίσα μέρη, αλλά σε μέρη κατάλληλα και επαρκή για τις διαφορετικές αξίες και προτιμήσεις του καθενός.

Άραγε σ’ αυτή τη νέα γη θα τους βοηθήσουν οι θεατές να ισορροπήσουν;

Ένα έργο προσωπικό και συλλογικό ταυτόχρονα, που κατά τη δημιουργό του «ίσως να είναι ένα έργο χορού, ίσως και όχι».

 

 

Λίγα λόγια για την Ανδρονίκη Μαραθάκη:

Μέσα από τα έργα της, η Ανδρονίκη Μαραθάκη έχει επιδιώξει μια συστηματική συσχέτιση αφηρημένων ιδεών, ερευνητικής διαδικασίας και χορογραφικής πράξης. Δημιουργός που έφτασε στον χορό αφού σπούδασε συντήρηση έργων τέχνης, μοιάζει να φέρνει μαζί της αυτή την αγάπη για την υλικότητα. Αρέσκεται να αναλύει σε βάθος τη θεματολογία της, δημιουργώντας σειρά έργων πάνω στο ίδιο θέμα, όπως η τριλογία της «Έρωτας και Επανάσταση / η ανωμαλία του ελάχιστου». Η κάθε χορογραφία ορίζεται ως προς έναν συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας, εδώ το κινούμενο δάπεδο, που οριοθετεί και αναδεικνύει συνεχώς και από την αρχή τη χορογραφία και το νόημά της. Ένα ανοιχτό παιχνίδι όρων, φόρμας, θα μπορούσε να πει κανείς, που τελικά προβάλλει την ανθρώπινη ευθραυστότητα και ευαισθησία.

Στεριανή Τσιντζιλώνη

Καλλιτεχνική σύμβουλος για το χορό

Συντελεστές:

Σύλληψη – Χορογραφία: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Ερμηνευτές: Κωστής Καλλιβρετάκης, Κάντυ Καρρά, Λουκιανή Παπαδάκη, Γιώργος Φριντζήλας
Κατασκευή πλατφόρμας: Φίλιππος Βασιλείου
Ηχητικός διαδραστικός σχεδιασμός και σύνθεση: Λάμπρος Πηγούνης
Σχεδιασμός φώτων: Νύσος Βασιλόπουλος
Επιμέλεια κοστουμιών: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Μαγνητοσκόπηση & επεξεργασία βίντεο: Αλέκος Μπουρελιάς – Χρήστος Μπουρελιάς
Οπτική επικοινωνία: Ευτυχία Λιάπη
Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Κωνσταντίνος Σάκκας (Delta Pi)

 

Εισιτήρια από 15 € (μειωμένο 10 €)

Πανεπιστημίου 39 (στοά Πεσμαζόγλου), στο greekfestival.gr και στο 210 89 38 112

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ! Άννα Σεβαστή Τζίμα & Θωμάς Κινδύνης   Η εννεαμελής «Παραμυθένια Ορχήστρα» του Θωμά Κινδύνη θα μας πείσει πως το bulling,

ΦΑΝΤΑΣΜΑTA ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΡΕΤΡΟΣΠΑΚΤΙΒΑ UDI ALONI

ΦΑΝΤΑΣΜΑTA ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΡΕΤΡΟΣΠΑΚΤΙΒΑ UDI ALONI ΣΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ 2024 28-29-30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ STUDIO  ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ “Όσο αγαπώ τον ένα, τόσο περισσότερο αγαπώ τον άλλο. Δεν μπορώ να

«ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ» μια δραματική κωμωδία

« ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ » μια δραματική κωμωδία κάθε  Δευτέρα & Πέμπτη στις 21:00 στο Σ.Ο.Τ.Α. – Σωματείο Οδηγών Ταξί Αττικής Τέσσερις γυναίκες συναντώνται τυχαία σε μια αίθουσα αναμονής, σε

ΝΕΟ ΑΛΜΠΟΥΜ GWEN STEFANI!

Κυκλοφορεί το 5ο studio album με τίτλο “Bouquet”. To “Bouquet” περιλαμβάνει στοιχεία ‘70s soft rock που είναι αναμεμειγμένα με στοιχεία της μουσικής του σήμερα.   H 3 φορές βραβευμένη