ΑFTERPLAY του Brian Friel

ΑFTERPLAY του Brian Friel (Κοινωνικό

(Πρώτη παρουσίαση του έργου στην Ελλάδα)     

 

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00 από 24 Φεβρουαρίου 2020

 

Μετάφραση: Μαργαρίτα Δαλαμάγκα-Καλογήρου    Πρόταση έργου-Σκηνοθεσία: Θοδωρής Βουρνάς                                     *Εισαγωγικό κείμενο παράστασης: Χρύσα Λαγού & Θοδωρής Βουρνάς

 

Το ΑFTERPLAY γράφτηκε το 2002. O συγγραφέας του Brian Friel έχει χαρακτηριστεί ως ο Τσέχωφ της Ιρλανδίας και έχει θεωρηθεί ισάξιος των συγχρόνων του Samuel Beckett, Harold Pinter, Arthur Miller και Tennessee Williams. Είναι γνωστός στην Ελλάδα από το πολυβραβευμένο έργο του «Χορεύοντας στην Λουνάσα». Έχει βραβευτεί με βραβεία Τony, Laurence Olivier, με το Βραβείο Θεατρικών Κριτικών Νέας Υόρκης κ.ά.

Στο AFTERPLAY, βάζει να συναντιούνται τυχαία σε ένα καφέ στη Μόσχα δύο ήρωες του Τσέχωφ: η Σόνια (Θεοδώρα Σιάρκου) από τον Θείο Βάνια και ο Αντρέι (Πασχάλης Τσαρούχας) από τις Τρεις Αδελφές. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που, χώρια ο καθένας, απόκτησαν ζωή ως ήρωες των δύο πασίγνωστων θεατρικών έργων του κορυφαίου Ρώσου συγγραφέα. Τώρα, υπάρχουν ακόμα, αλλά ζουν στην αφάνεια.

 

Στην πρώτη τους τυχαία συνάντηση σε ένα εστιατόριο στη Μόσχα, αυτός τής λέει πως τώρα βρίσκεται στην πρωτεύουσα για να παίξει βιολί με την Κρατική Ορχήστρα σε μια γνωστή Όπερα και πως, τον υπόλοιπο καιρό, ζει ευτυχισμένος με την γυναίκα και τα δύο όμορφα παιδιά τους στην επαρχιακή πόλη όπου ζούσε με τις Τρεις Αδελφές του. Αυτή τού λέει πως ζει ακόμα στο σπίτι του θείου Βάνια, ο οποίος πέθανε γλυκά και ήρεμα και πως εκείνη τώρα βρίσκεται στην Μόσχα για μια συμφέρουσα επένδυση που θα δώσει νέα ζωή στο κτήμα του.

Όμως, η μαγική γραφίδα του Brian Friel ξύνει αριστοτεχνικά αυτή την επιφάνεια των διηγήσεων της πρώτης συνάντησης της Σόνιας και του Αντρέι αποκαλύπτοντας μπροστά μας, με την δεύτερη συνάντησή τους,  την τωρινή, πραγματική και πέρα από φαντασιώσεις ζωή τους. Έτσι που, μέχρι να πέσει η αυλαία του τέλους, εμείς θα έχουμε δει καθαρά όλα τα μυστικά και ψέματα και όλες τις διαψεύσεις που ο καθένας τους επιμελώς θέλει να κρύβει.

 

*To AFTERPLAY το συμπληρώνει ένα εισαγωγικό έργο που δημιουργήθηκε από    πρόταση του σκηνοθέτη σε δραματουργική επεξεργασία της Χρύσας Λαγού. Στο “PREPLAY” γνωρίζουμε δυο νέους, την Γιούλα (Μαρία Θωμά) και τον Ιβάν (Νίκος Μέλλος) που έχουν τη δικιά τους τυχαία συνάντηση, λίγο πριν έρθουν η Σόνια και ο Αντρέι στο εστιατόριο. Μέσα από την κουβέντα τους παίρνουμε μια μικρή εικόνα της εποχής και της κοινωνίας στην Μόσχα του 1920.

 

 Συντελεστές:

Μετάφραση: Μαργαρίτα Δαλαμάγκα-Καλογήρου                                                                

                                                Σκηνοθεσία: Θοδωρής Βουρνάς                                                                 

Σκηνικά-Κοστούμια: Αρετή Μουστάκα

Σχεδιασμός Φωτισμών: Γιώργος Αγιαννίτης

Βοηθός Σκηνοθέτη: Σπύρος Σιακαντάρης

Δραματουργική Επεξεργασία / Εισαγωγικό Κείμενο: Χρύσα Λαγού

Φωτογραφίες Πορτρέτων: Erion Kovaci

Φωτογραφίες Παράστασης: Ανδρέας Καμουτσής

 

Παίζουν

Θεοδώρα Σιάρκου, Πασχάλης Τσαρούχας,

Μαρία Θωμά, Νίκος Μέλλος

 

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00 από 24 Φεβρουαρίου 2020.

Διάρκεια παράστασης 70΄

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 14 Ευρώ, Μειωμένο (φοιτητές, άνεργοι, άνω των 65) 10 Ευρώ, Ατέλειες 5 Ευρώ

Κρατήσεις θέσεων στο 210-5242211, στο wwwHYPERLINK “http://www.aggelonvima.gr/”.HYPERLINK “http://www.aggelonvima.gr/”aggelonvimaHYPERLINK “http://www.aggelonvima.gr/”.HYPERLINK “http://www.aggelonvima.gr/”gr και στο Viva.gr

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Ο ΠΙΝΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ

Η FILBOY PICTURES παρουσιάζει:   Ο ΠΙΝΚΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ Από 27 Φεβρουαρίου στους κινηματογράφους Δείτε το trailer εδώ: https://youtu.be/PR02Pl6hBNE Βραβεία: Βραβείο Καλύτερων Ειδικών Εφέ στα Amanda Awards της Νορβηγικής Ακαδημίας Κινηματογράφου Βραβείο Καλύτερης Σκηνογραφίας στο

Προσκλήσεις Ανάσα Ζωής

«Ανάσα Ζωής» του ΝΤΕΗΒΙΝΤ ΧΕΑΡ Διασκευή – Σκηνοθεσία Κώστας Αρζόγλου Στειλτε μήνυμα όνομα έργο και ημερα  ή Σάββατο ή Κυριακή ώρα 18:00  στο θέατρο Αλεξάνδρεια Το έργο