Chiquita με τη Ροζ Κορδέλα

H Chiquita ευαισθητοποιεί για τον καρκίνο του μαστού με τα νέα limited edition ροζ αυτοκόλλητα

 

 

Αθήνα, 01 Οκτωβρίου 2020 – Ο Οκτώβρης έχει καθιερωθεί παγκοσμίως ως μήνας ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού, και η Chiquita θέλοντας να τιμήσει τον σκοπό αλλάζει το εμβληματικό της μπλε αυτοκόλλητο σε ροζ για να ταιριάζει με τη Ροζ Κορδέλα – το διεθνές σύμβολο για την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, η Chiquita συνεργάζεται με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και στολίζει 200 εκατομμύρια μπανάνες σε όλον τον κόσμο με τα νέα ροζ limited-edition αυτοκόλλητα.

 

Ο καρκίνος του μαστού είναι η πιο συχνή μορφή καρκίνου στις γυναίκες και η δεύτερη πιο συχνή αιτία καρκίνου σε όλον το κόσμο. Η συλλογή των ροζ αυτοκόλλητων της Chiquita αναδεικνύει την υποστήριξη της εταιρείας στο θεσμό του Μήνα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού και συμβάλλει την περαιτέρω ενημέρωση και εκπαίδευση των καταναλωτών πάνω στο θέμα.

 

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που για ακόμη μια φορά η Chiquita στηρίζει τις πρωτοβουλίες μας στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού», δήλωσε ο Brant Woodward, Southeast Region Executive Vice President της Αμερικάνικης Αντικαρκινικής Εταιρείας. «Με την υποστήριξη συνεργατών όπως η Chiquita, που διαθέτει τον ίδιο τρόπο σκέψης με εμάς,  είμαστε σε θέση να εκπαιδεύσουμε περισσότερους ανθρώπους για τη σημασία του υγιεινού τρόπου ζωής, αλλά και για την έγκαιρη ανίχνευση του καρκίνου του μαστού, προσφέροντας συγχρόνως στήριξη σε ασθενείς και επιζώντες μέσω προγραμμάτων φροντίδας και ανάρρωσης. ”

 

Η κορυφαία εταιρεία μπανάνας στον κόσμο, συνεργάστηκε με την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία και δημιούργησε έξι νόστιμες συνταγές, όπως ένα Smoothie με τζίντζερ, κουρκουμά, αχλάδι και μπανάνα, γευστικό Smoothie με παντζάρι, καρότο, αγγούρι και μπανάνα,  Chiquita, μπολ Smoothie με μπανάνα, μάνγκο και ανανά, μία υγιεινή φρουτοσαλάτα, μπισκότα βρώμης Chiquita με δύο μόνο υλικά και σορμπέ μπανάνας με φρέσκα σάλτσα από σμέουρα. Όλες οι συνταγές ακολουθούν τις οδηγίες της Αμερικάνικης Αντικαρκινικής Εταιρείας και έχουν ως πρωταρχικό στόχο να διδάξουν στους καταναλωτές τη σημαντικότητα της ισορροπημένης διατροφής.

 

«Η Chiquita είναι υπερήφανη που με τις δράσεις της καταφέρνει να γίνεται ο «καλός γείτονας» δείχνοντας έμπρακτα τη στήριξη της σε θέματα που αφορούν την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, ο οποίος επηρεάζει τις γυναίκες και τις οικογένειες τους σε όλον τον πλανήτη,» δήλωσε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βορείου Αμερικής της εταιρείας. «Δεδομένου ότι και η δική μας Πρεσβευτής, η Miss Chiquita, είναι γυναίκα, νιώθουμε την υποχρέωση να ενισχύουμε τις προσπάθειες ευαισθητοποίησης για αυτόν τον σκοπό με την ελπίδα ότι συνεισφέρουμε ακόμη περισσότερο στην πρόοδο που γίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.»

 

Εκτός από την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία, η Chiquita στηρίζει μία σειρά οργανώσεων που καταπολεμούν τον καρκίνο, όπως το Pink Ribbon στη Γερμανία, το Fondazione AIRC στην Ιταλία και το ίδρυμα Ana Ross στην Κόστα Ρίκα, όπου η εταιρεία θα διανείμει θεματικές μάσκες προσώπου κατά του καρκίνου του μαστού στους εργαζομένους στις φάρμες και στις οικογένειές τους, μέσω του ομίλου Calindo, συνεργάτη της Chiquita στην περιοχή.

Για νόστιμες συνταγές, καθώς και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρωτοβουλία της Chiquita για τον καρκίνο του μαστού, επισκεφθείτε το: https://www.chiquita.gr/stickers/καρκίνος-μαστού-ενημέρωση-ροζ-αυτοκόλλητο

 

– Τέλος –

Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο

Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.

 

Σχετικά με τη Chiquita

Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 και μέχρι σήμερα αποτελούν τις πιο ποιοτικές μπανάνες της αγοράς και την Νο1 προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Εκτός από τις γνωστές σε όλους μπανάνες η Chiquita παράγει και εμπορεύεται ανανάδες. Υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου. Σκοπός της Chiquita είναι να κερδίζει τις καρδιές και το μυαλό των καταναλωτών δημιουργώντας επώνυμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά προϊόντα. Σύμμαχος της Chiquita είναι η αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της ποιότητας που την διαφοροποιεί σε κάθε βήμα από την καλλιέργεια μέχρι τα προϊόντα της να φτάσουν στους καταναλωτές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site: https://www.chiquita.gr/

 

 

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Χάρις Αλεξίου “Το τραγούδι του φεγγαριού”

Χάρις Αλεξίου “Το τραγούδι του φεγγαριού” Maestro   Βρείτε το εδώ: https://HarisAlexiou.lnk.to/ToTragoudiTouFengariou   Δείτε το βίντεο εδώ: https://youtu.be/OcuZDBVF1xI  Μια έκπληξη περίμενε τους τηλεθεατές των δύο τελευταίων επεισοδίων