ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ  ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

            ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ  ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ    

                                                ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

         ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΑΝΑΔΟΧΟ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

                           

Την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021, η επιτροπή  για την διαδικασία επιλογής αναδόχου για τη νέα οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, ψήφισε και επέλεξε ως ανάδοχο του έργου το δημιουργικό γραφείο DpS/Athens.

Σε δύο δύσκολες συνεδριάσεις, λόγω του υψηλού επιπέδου των συμμετοχών, η επιτροπή κατέληξε ότι η προσέγγισή του κυρίου Δημήτρη Παπάζογλου είναι η καταλληλότερη για τις συγκεκριμένες ανάγκες του Φεστιβάλ στην παρούσα φάση.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της επιτροπής «το αισθητικό αποτύπωμα των παρελθόντων projects, η ενδελεχής κατά περίπτωση έρευνα και οι πρώτες στρατηγικές σκέψεις, μας έδωσαν τα εχέγγυα για μια συνεργασία που θα καταφέρει να αποδώσει στο ΦΤΜΜΔ μία Οπτική Ταυτότητα η οποία θα αντανακλά με συνέπεια το έργο και το όραμά του».

Αναφορικά με τους υπόλοιπους υποψήφιους που προκρίθηκαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας, «η ποιότητα των έργων αλλά και η παρουσίαση τους μας έδωσε μια πολύ  διαφωτιστική εικόνα του ύψους των απαιτήσεων αλλά και της πρόκλησης που έχουμε μπροστά μας. Τους ευχαριστούμε πολύ, η συμμετοχή τους στη διαδικασία μας τιμά. Ευχόμαστε ειλικρινά να έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στο κοντινό μέλλον.”

Να θυμίσουμε πως στο τρίτο στάδιο της διαδικασίας, αφού  εξεταστούν οι προτάσεις όσων προκρίθηκαν στο δεύτερο στάδιο, επιλέγεται ο ανάδοχος για τη δημιουργία και εφαρμογή της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ με τον οποίο συνάπτεται σύμβαση ύψους δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ με το ΦΠΑ (15.000 €).

Στο στάδιο αυτό παραδίδεται από τον ανάδοχο ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο επικοινωνίας που περιλαμβάνει:

Δύο (2) προτάσεις λογοτύπου εκ των οποίων θα επιλεχθεί ένα,

Δύο (2) προτάσεις ενδεικτικής αφίσας με εφαρμογή του λογοτύπου,

Μια (1) πρόταση αρχικής ιστοσελίδας και εσωτερικής σελίδας,

καθώς και ενδεικτικές εφαρμογές σε επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα και social media.

Μετά από την επιλογή της τελικής πρότασης λογοτύπου και των όποιων διορθώσεων, ο ανάδοχος καλείται να παραδώσει πλήρες Brand Manual, τελική αφίσα, εφαρμογές στην υπάρχουσα ιστοσελίδα, επαγγελματική κάρτα, επιστολόχαρτα και τρεις (3) ενδεικτικές εφαρμογές για social media.

Στην ανοιχτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΦΤΜΜΔ συμμετείχαν δεκάδες δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από τη αρμόδια επιτροπή που συστάθηκε από τον Οργανισμό για εξέταση των υποβληθέντων προτάσεων επιλογής αναδόχου για το σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Δράμας, αποτελούμενη από τους:

Γιώργο Δεμερτζή, Πρόεδρο της Επιτροπής & Πρόεδρο Φεστιβάλ Δράμας

Γιάννη Σακαρίδη, Καλλιτεχνικό Διευθυντή  Φεστιβάλ Δράμας, Σκηνοθέτη

Δημήτρη Καραμπατζάκη, Επίκουρο Καθηγητή, Τμήμα Πληροφορικής ΔΙΠΑΕ

Δημήτρη Κυριαζίδη, Διπλωματούχο Ηλεκτρολόγο Μηχανικό,  Μέλος  ΔΣ του Φεστιβάλ

και

Γιώργο  Γαρεφαλάκη, Branding & Communication Consultant

 

 

Περισσότερες πληροφορίες:

[email protected] (Γραμματεία Φεστιβάλ Δράμας)

Γραφεία Δράμας: τηλ. 25210 47575

Γραφεία Αθήνας: τηλ. 210 3300309

 

 

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

BETTER  MAN

BETTER  MAN   Είναι ένας από τους μαγαλύτερους καλλιτέχνες της ποπ, αλλά η ιστορία του δεν θα ειπωθεί με συμβατικό τρόπο. 2 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους από την  The  Film  Group.   Λίγα

«Drunk Duck» Dinner για σούσι στην Καλλιθέα!

«Drunk Duck» Dinner για σούσι στην Καλλιθέα! Όλο και περισσότερος καλλιτεχνικός και όχι μόνο κόσμος, επισκέπτεται το «Drunk Duck» στην Καλλιθέα για να δοκιμάσει το