Μαριάννα : από συνεργασίες απέκτησα καρδιακές σχέσεις

Η Μαριάννα μας συστήνεται και μας εκπλήσσει ευχάριστα, απολαύστε την

Καλοκαίρι 2021…  και ξεκινάμε και πάλι τις εξόδους που μας έλλειψαν. Πως νιώθετε για αυτό;

Μας έλλειψε πολύ, το έχουμε ανάγκη, ταυτόχρονα όμως παρατηρώ ότι είναι και περίεργα! Σα να χρειάζεται ένας χρόνος προσαρμογής σε αυτό που ήταν δεδομένο και μια επιφυλακτικότητα στον τρόπο που το απολαμβάνουμε, μια καχυποψία.  Όσο για τα live που ξεκινούν έχουμε μεγάλη λαχτάρα, πρόσφατα κάναμε το πρώτο και είχε και ο κόσμος την ίδια λαχτάρα. Εύχομαι να μη μας κοπεί η χαρά, ξανά, απότομα!

Πριν λίγο καιρό λάβαμε το νέο single espresso, από τον Σταμάτη Κραουνάκη και τη Λίνα Νικολακοπούλου. Πως έγινε αυτό;

Ήταν ιδέα του Σταμάτη το espresso. Μετά το πρώτο μας single κόκκινα γυαλιά, μας πρότεινε να το κάνουμε παρέα! Έχουμε μεγάλη χαρά και συγκίνηση γι αυτή τη συνεργασία, γιατί είναι ο ορισμός του ‘’τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα’’! Το διασκευάσαμε ο Σπύρος Κολαΐτης και εγώ και είχαμε το Σταμάτη δίπλα μας σε όλη τη διαδικασία. Οι συμβουλές του και οι ιδέες του ήταν μάθημα για μένα και περιπέτεια, και μου θύμισε τη διαδικασία της θεατρικής πρόβας, όπου ο σκηνοθέτης διακριτικά και με σοφά εργαλεία, καθοδηγεί τους ηθοποιούς στο χτίσιμο του ρόλου.

Επίσης ο Σταμάτης είχε μια φανταστική ιδέα για το animation clip που συνοδεύει το τραγούδι, και την υλοποίησε η Θένια Κουρέλη, μια πάρα πολύ ταλαντούχα καλλιτέχνης. Πρόκειται για κινούμενο σχέδιο, με ένα love story ανάμεσα στον κ. Φλυτζάνη και την κ. Ζάχαρη, και ένας πολύχρωμος καρτουνίστικος κόσμος τριγύρω που συνθέτει ένα μουσικό party! Δείτε το!

Επίσης έχετε διασκευάσει ένα τραγούδι του Γιάννη Σπανού, αυτό το τραγούδι;

Το Πες πως μ’αντάμωσες του Γιάννη Σπανού και Λευτέρη Παπαδόπουλου είναι το δεύτερο single μας. Αυτό το τραγούδι μου αρέσει πολύ όπως και ο Σπανός, και πρότεινα στα αγόρια να δουλέψουμε με αυτό. Το διασκεύασε ο Νίκος Δρογώσης πέρυσι, μια καλοκαιρινή μέρα που ήμασταν σπίτι του, στο πιάνο του και μας προέκυψε μέσα από δοκιμές και αυτοσχεδιασμό. Είναι μια μελαγχολικά λικνιστική bossa nova, που επίσης συνοδεύεται από ένα πολύ όμορφο video clip που σκηνοθέτησε η Στεργιάνα Τζέγκα. Βρισκόμαστε σε ένα πραγματικό όνειρο, ή σε μια σουρεαλιστική πραγματικότητα σε αυτό το βίντεο, που όλα μπορεί να είναι αλλά και να μην είναι! Η ιστορία ενός χωρισμού παίρνει μια άλλη διάσταση. Παίζει με τις αισθήσεις και τις πλάνες του νου και όχι με την περιγραφή του συναισθήματος.

Γενικά ποια είναι τα ακούσματα σας;

Είναι μεγάλο το εύρος των ακουσμάτων μου, όπως και το ρεπερτόριο που έχω τραγουδήσει τα 10 χρόνια που δουλεύω. Οι κύριες επιρροές είναι δυτικές. Οι κλασικές και jazz σπουδές. Pop στην εφηβεία διερευνώντας τη φωνή μου μέσα από τη Whitney Houston, η αγάπη μου για Χατζηδάκι, Αττίκ, Πλέσσα, Κραουνάκη, αλλά και μια λαϊκή φλέβα που δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα της, αλλά έχω σχέσεις μαζί της ως καλή ακροάτρια!

Τι έχετε ετοιμάσει  αυτό το καλοκαίρι;

Αυτό το καλοκαίρι ευελπιστούμε να σας παίξουμε live το καινούριο μας espresso και τα 2 προηγούμενα single μας που δεν είχαμε την ευκαιρία να σας παρουσιάσουμε  εν μέσω πανδημίας μέσα σε ένα πρόγραμμα με αγαπημένα τραγούδια, με χορευτικούς ρυθμούς κα με διάθεση ανάτασης. Το πρώτο live μας έγινε στις 9/7 και επόμενες ημερομηνίες θα ανακοινωθούν στην πορεία.

Το πιο υπέροχο νέο όμως είναι ότι θα ανοίξουμε τη μεγάλη συναυλία του Σταμάτη Κραουνάκη στις 13/9 στο Θέατρο Βράχων.

Θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε καλύτερα, πείτε μας για τη διαδρομή σας λίγα πράγματα, πως ξεκινήσατε;

Ήμουν μωρό όταν άκουσα το μπαμπά να παίζει τρομπέτα και Mahler στο πικάπ. Γύρω στα 4 πήγα στο ωδείο και ξεκίνησα τη φλογέρα, έπειτα συνέχισα με φλάουτο και θεωρητικές σπουδές. Μετά πέρασα στη Σχολή Θεάτρου, Καλών Τεχνών του ΑΠΘ και εκεί ξεκίνησε μια διαδρομή που μου άλλαξε τη ζωή και έγινε βασική μου επιρροή. Πέρασα στην υποκριτική, βούτηξα στον κόσμο του θεάτρου και παράλληλα ξεκίνησα να δουλεύω στο θέατρο και στη μουσική με μπάντες και σχήματα. Στη Θεσσαλονίκη έμαθα πολλά πράγματα δίπλα στους δασκάλους μου που έγιναν και σκηνοθέτες μου, δίπλα σε φοβερούς μουσικούς, δούλεψα πολύ και απέκτησα κάποια εμπειρία και τριβή, μα πάνω από όλα αγάπη και έγνοια. Αυτή η πορεία με έφερε πριν 3 χρόνια στην Αθήνα για να παίξω στον Έμπορο της Βενετίας, στην παιδική σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου μια ολόκληρη σεζόν, και έκτοτε ζω εδώ.

Ήταν εύκολα, δύσκολα;

Σε λίγο θα γίνω 30. Κάνοντας μια αναδρομή είμαι ευγνώμων για όλα. Δεν θα πείραζα τίποτα! Ούτε τα εύκολα ούτε τα δύσκολα. Δεν υπάρχει εύκολο και αν υπάρχει, μάλλον δεν αφορά την τέχνη, ούτε την επιβίωση! Το δύσκολο πάλι άμα το δεις αλλιώς είναι και περιπέτεια, αγώνας, εξέλιξη, δημιουργία.

Ποιες ήταν οι καλύτερες στιγμές ;

Αυτές που μέσα από τις δουλειές και τις συνεργασίες απέκτησα καρδιακές σχέσεις. Τhe best is yet to come!

Ποιούς καλλιτέχνες θαυμάζετε; ποιο ήταν το ίνδαλμα σας;

Θαυμάζω τους καλλιτέχνες που εξελίσσονται και παρασέρνουν και τη δική μου εξέλιξη και που το έργο τους είναι διαπεραστικό και σεβαστικό.

Δεν είχα ένα συγκεκριμένο ίνδαλμα ή πόστερ πάνω από το κρεβάτι!

τι ονειρεύεστε; (γενικά)

Ισορροπία. Καλλιτεχνική πορεία όμορφη με μουσική με θέατρο με συνεργασίες, και προσωπική γαλήνη, με αγαπημένους ανθρώπους κοντά.

Κλείνοντας αφιερώστε μας ότι εσείς θέλετε

Σας αφιερώνω το espresso. Να το χορέψετε, να ξεσκάσετε να ελαφρύνει η καρδιά.

Να είμαστε υγιείς, να κάνουμε ότι χρειάζεται γι αυτό, να γίνει αυτή η χώρα μια αγκαλιά…

ευχαριστούμε καλό καλοκαίρι!

Μοιραστείτε:

Print

Περισσότερα άρθρα

La Divina, στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας

Aria Hotels: Το νέο πολυτελές ξενοδοχείο La Divina υποδέχεται τους επισκέπτες του στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας Τα Aria Hotels, η οικογενειακή αλυσίδα boutique ξενοδοχείων