Κατερίνα Στικούδη «40 Μέρες»

Κατερίνα Στικούδη

«40 Μέρες»

 

Δεν είναι λίγες οι φορές που η Κατερίνα Στικούδη έχει εντυπωσιάσει το ελληνικό κοινό με τις εμφανίσεις της.

Κάθε της μουσικό εγχείρημα συνοδεύεται από σκληρή δουλειά, φαντασία και ευρηματικότητα, και κάθε της βίντεο κλιπ δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από διεθνείς παραγωγές.

Η Κατερίνα έχει μάθει να μεταμορφώνεται σε κάθε της δουλειά, και να ενσαρκώνει πολλούς και διαφορετικούς ρόλους, άλλοτε της 80’s pop ντίβας («Της Καρδιάς Το Κλειδί»), της γυναίκας αράχνης («Το Ξέραμε Κι Οι Δυό»), της πριγκίπισσας των Χριστουγέννων («Τα Χριστούγεννά Μου Εσύ») και του πιο sexy & “grande” θηλυκού της χώρας (“Grande”) προσφέροντας πάντα εντυπωσιακές εικόνες που γίνονται talk of the town στην στιγμή.

 

Το 2022 βρίσκει την Κατερίνα Στικούδη κυριολεκτικά στην καλύτερη της φάση, με ολοκαίνουργιο βίντεο κλιπ για το τραγούδι «40 Μέρες» σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Πριόβολου, ένα mini teasing του οποίου είχαμε ήδη απολαύσει στα social media της από το backstage των γυρισμάτων.

Στην πιο hot & chic έκδοση του εαυτού της, η Κατερίνα Στικούδη επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά μέσα από το εθιστικό «40 Μέρες» πως αποτελεί μία από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες στην ελληνική δισκογραφία.

Το «40 Μέρες» αποτελεί το 10ο κατά σειρά βίντεο κλιπ του album της Grande που κυκλοφορεί από τη Minos EMIa Universal Music Company.

Στίχοι / Μουσική: Dj Rico

Δείτε το official video στο YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=oIAC5_nnl_w

 

Βρείτε το album Grande” σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες:

https://katerinastikoudi.lnk.to/GrandePR

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ

Ο ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΙΕΡΟΥ Θέατρο ΕΜΠΟΡΙΚΟΝ Πρεμιέρα: 25 Νοεμβρίου Σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας Πρωταγωνιστεί ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος Με αφορμή τα 400 χρόνια από τη γέννηση

ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ

ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ Τρία βραβεία Γκόγια: καλύτερης γυναικείας ερμηνείας, β’ αντρικού ρόλου, πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιό Η φετινή επιτυχία του ισπανικού BOX-OFFICE που ξεπέρασε ακόμα και τις «Παράλληλες μητέρες»