«Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα;»

«Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα;»

 

Θεατρική προσαρμογή: Σάιμον Στήβενς

Διασκευή/Σκηνοθεσία Νικορέστης Χανιωτάκης

Η Θεατρική Ομάδα «Μυθωδία» παρουσιάζει το σπουδαίο έργο του Μαρκ Χάντον «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα;» διασκευασμένο για εφήβους και ολόκληρη την οικογένεια.

Το βιβλίο του Μαρκ Χάντον αμέσως μετά την έκδοσή του μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες και έχει ήδη κατακτήσει δεκάδες βραβεία παγκοσμίως (GUARDIAN CHILDRENS FICTION PRIZE, BOOKTRUST FICTION PRIZE WH SMITH 2004, WHITBREAD BOOK OF THE YEAR). Διασκευάστηκε για το θέατρο από τον Σάιμον Στήβενς, έναν από τους σημαντικότερους συγγραφείς της ευρωπαϊκής δραματουργίας και εξελίχθηκε σε μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του παγκόσμιου θεάτρου τα τελευταία χρόνια.

Το «Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα;» αποτελεί το ημερολόγιο που κρατά με τη παρότρυνση της αγαπημένης του δασκάλας, ο Κρίστοφερ Μπουν, ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι στο φάσμα του αυτισμού.

Ο Κρίστοφερ ξέρει πολλά για τα μαθηματικά και τη φυσική και ελάχιστα για τους ανθρώπους. «Φτιάχνει χάρτες και σχεδιαγράμματα, λατρεύει τα αστυνομικά μυθιστορήματα και το κόκκινο χρώμα. Δεν του αρέσει το κίτρινο και το καφέ, δεν αντέχει να τον αγγίζουν και δεν μπορεί να πει ψέματα.»

Η ιστορία του ξεκινά ως ένα αστυνομικό μυθιστόρημα. Ένα βράδυ βρίσκει νεκρό τον Ουέλινγκτον, το σκύλο της γειτόνισσάς του κι αποφασίζει να εξιχνιάσει το μυστήριο. Η έρευνα όμως αυτή, αναπάντεχα, θα τον οδηγήσει στην ανακάλυψη μιας μεγάλης αλήθειας για την χαμένη από καιρό μητέρα του.

Σε όλη αυτή την απρόσμενη περιπέτεια, ο Κρίστοφερ καλείται να αποκωδικοποιήσει τον ακατανόητο κόσμο των «μεγάλων» και να επιβιώσει μέσα σε αυτόν… Τα συναισθήματα και οι ανθρώπινες σχέσεις αποδεικνύονται πιο περίπλοκα από την αστροφυσική κι αυτός ο γρίφος δε μοιάζει με μαθηματική πράξη.

Η συγκινητική του ιστορία μας φέρνει αντιμέτωπους με ρεαλισμό αλλά και τρυφερότητα με ζητήματα που απασχολούν τους εφήβους και όσους τους περιβάλλουν, όπως η αναζήτηση της ταυτότητας, οι διαπροσωπικές σχέσεις και κυρίως η δυσκολία στην επικοινωνία…

Η ιστορία του Κρίστοφερ ξεκινά ως αστυνομικό μυθιστόρημα αλλά καταλήγει σε μια συγκινητική και βαθιά ανθρώπινη συνάντηση με ένα άλλο «σύμπαν» σκέψης και ύπαρξης. Ένα μάθημα ζωής που μας προκαλεί να δούμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός ιδιαίτερου εφήβου. Όπως, λίγο ή πολύ, είναι όλοι.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Θεατρική προσαρμογή: Σάιμον Στήβενς, Διασκευή – Σκηνοθεσία: Νικορέστης Χανιωτάκης, Σκηνικά: Αρετή Μουστάκα, Κοστούμια: Έλλη Εμπεδοκλή, Μουσική: Γιάννης Μαθές, Κίνηση: Φαίδρα Νταϊόγλου, Βίντεο: Πάτροκλος Σκαφίδας, Φωτογραφίες: Αγγελική Κοκκοβέ, Βοηθός σκηνοθέτη: Πηνελόπη Σκαλκώτου, Διεύθυνση Παραγωγής: Αναστασία Γεωργοπούλου, Επικοινωνία: Ευαγγελία Σκρομπόλα, Οργάνωση Προώθησης/Ομαδικές κρατήσεις: Εύη Κουρεμένου / ArtCore, Παραγωγή: Γεράσιμος Σκαφίδας

Παίζουν: Μαρία Δελετζέ, Θωμάς Θάνος, Μάχη Μακρίδου, Μάριος Μαριόλος, Φάνης Μιλλεούνης, Στέφανος Παπατρέχας, Πηνελόπη Σκαλκώτου, Γεράσιμος Σκαφίδας, Νίκη Σκιαδαρέση.

Από τον Νοέμβριο στο Θέατρο «ΛΑΜΠΕΤΗ»

Καθημερινά οργανωμένες παραστάσεις για σχολεία στις 10:30

Κυριακές στις 14:30 (περιορισμένες παραστάσεις)

Δείτε το trailer

Ομαδικές κρατήσεις, σχολεία: 210.3806274 Εύη Κουρεμένου

Τηλέφωνο ταμείου για μεμονωμένα εισιτήρια: 2106457086

Προπώληση εισιτηρίων MORE.COM

ΘΕΑΤΡΟ ΛΑΜΠΕΤΗ

Λεωφόρος Αλεξάνδρας 106, Αθήνα 114720

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Διεθνές Συνέδριο “Το Θέατρο στην Περιφέρεια”

Το Εργαστήριο Έρευνας και Τεκμηρίωσης του Νεοελληνικού Θεάτρου του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Θεάτρου, Κινηματογράφου

Φθινοπωρινή Ιστορία του Α. Αρμπούζωφ

Πρεμιέρα   στις 11/11 Φθινοπωρινή Ιστορία του Α. Αρμπούζωφ σε σκηνοθεσία Βάνας Πεφάνη, στο θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης.   H Πέμη Ζούνη και ο Σταύρος Ζαλμάς, συναντιούνται

BookPoint: Ένα σημείο για όλα τα βιβλία!

Η οσδέλnet μετονομάζεται σε BookPoint BookPoint: Ένα σημείο για όλα τα βιβλία!   Η oσδέλnet, η κορυφαία βιβλιογραφική βάση δεδομένων στην Ελλάδα, που περιλαμβάνει το