Ο Μίνως Μάτσας καλεσμένος της Γιώτας Τσιμπρικίδου στο #114 Art Podcast

 «Ο πιο αυστηρός κριτής της μουσικής είναι η φύση – εκεί απογυμνώνονται όλα και φαίνεται πόση αλήθεια έχει αυτό που κάνεις»

Με αφορμή την βραδιά που ετοιμάζει για να υμνήσει τη γυναίκα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών φέρνοντας στο προσκήνιο τις ηρωίδες που έντυσε μουσικά στον κινηματογράφο και το θέατρο, ο Μίνως Μάτσας γυρνάει τον χρόνο πίσω τονίζοντας πως από παιδί αγαπούσε να λέει ιστορίες με τη μουσική του, να δημιουργεί εικόνες….

Τα soundtrack που μπορούν να απογειώσουν μια σκηνή, που μπορεί ο ίδιος να τα γράψει από απόσταση αρκεί να έχει μπροστά του τους πρωταγωνιστές και να τους σκιαγραφεί και που μπήκαν στη ζωή και την καρδιά του μέσα από μία βουβή ταινία του Πάμπστ που έντυσε μουσικά…

Ποια λόγια του Μίκη Θεοδωράκη έχει κρατήσει και τι θυμάται από την πρώτη φορά που ο Γιώργος Νταλάρας άκουσε δείγμα δημιουργίας του;

Τι θεωρεί ο ίδιος διασκευή με δυνατή σφραγίδα και τι λέει για την «Ευτυχία», «Το νησί» και τις «Όρνιθες» του Χατζάκη στην Επίδαυρο;

Και όταν φτάνει να μιλήσει για την επερχόμενη βραδιά στο Μέγαρο Μουσικής παραμονή της Ημέρας της Γυναίκας, δίνει χαρακτηριστικά από τις ηρωίδες του από τον κινηματογράφο και το θέατρο, ορίζει τη γυναίκα ως «η αρχή και το τέλος» και φυσικά δεν κρύβει τη χαρά του που θα ξαναβρεθεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ επί σκηνής…

Απολαυστικό επεισόδιο, διαθέσιμο εδώ :

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Χρόνος Χώμα Νερό

Χρόνος Χώμα Νερό Κείμενο-Σκηνοθεσία: Βίλια Χατζοπούλου Πρεμιέρα: Σάββατο 11 Μαΐου 2024 Ένας άντρας σε τρεις διαφορετικές ηλικίες: Νέος, μεσήλικας, γέρος. Θα πρέπει, νωρίς, να πάρει μια

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα»

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη για πρώτη φορά στο θέατρο | Από 9/5 στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα