Γιώργος Μπανταδάκης – Ηθοποιός

Καλώς ορίσατε  στο full-time.gr, Καλή χρονιά!

Μετά από μια μεγάλη παύση αναζητήσαμε τους ανθρώπους που πάντα επικοινωνούσαμε και θέλουμε να μάθουμε που βρίσκονται όλη αυτήν την περίοδο.

 

 

Θα θέλαμε να μας περιγράψετε το 2020 , με μια λέξη ή με πολλές …

Το 2020 ήταν πραγματικά μια χρονιά ορόσημο για όλο τον κόσμο. Μια χρονιά που ζήσαμε πράγματα και καταστάσεις που οι περισσότεροι δεν έχουμε ξαναζήσει, αλλάζοντας τη ζωή μας σε κάθε τομέα. Μια χρονιά δύσκολη και ανατρεπτική με την έλευση του covid. Σε προσωπικό επίπεδο θα σου πω ότι ήταν μια χρονιά που είχε από όλα. Είχα μια πλούσια επαγγελματική χρονιά αφού έκανα όμορφα πράγματα. Το “ Θησέας και Μινώταυρος “ στο Κακογιάννης, την “ Ζαριά “ στο Αγγέλων Βήμα, ένα κύκλο επεισοδίων στη σειρά “Έρωτας μετά “, ένα επίσης κύκλο επεισοδίων στη σειρά “ Γυναίκα χωρίς Όνομα “ και πρόβες για την παράσταση “ Πίστη Αγάπη Ελπίδα “ που λόγω πανδημίας δεν ανέβηκε τον Μάρτιο. Σαφώς βέβαια κι εγώ όπως όλοι, δυσκολεύτηκα με την πανδημία αφού είχε επιπτώσεις στη ζωή μου τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο.

 

Πως νιώθετε μετά από ένα περίπου χρόνο περιορισμού;

Νιώθω πια κούραση. Στην αρχή, τον Μάρτιο ήμασταν όλοι κάπως αλλιώς. Είχαμε ανοχή και περισσότερη δύναμη. Ύστερα από τόσους μήνες όλοι είμαστε πια κουρασμένοι και με επιβαρυμένη ψυχολογία. Εύχομαι σύντομα να επιστρέψουμε, ασφαλείς βέβαια, στη κανονική ροή της ζωής.

Ποια ήταν η πρώτη αντίδραση όταν έκλεισαν τα θέατρα και οι μουσικές σκηνές;

Ήταν κάτι δύσκολο. Ξαφνικά να χάνεις τη δουλειά σου και να μη ξέρεις περί τίνος πρόκειται. Ήταν μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Δεν έχουμε ξαναζήσει πανδημία οι γενιές μας. Στην αρχή θεωρούσαμε όλοι ότι θα ξεμπερδευαμε εύκολα. Εκ των υστέρων βλέπουμε πως η κατάσταση είναι αρκετά περίπλοκη κι έχει αλλάξει τα δεδομένα.

 

Ποια ήταν τα πρώτα δημιουργικά βήματα που έγιναν, μετά το εγκλεισμό; Με τι καταπιαστήκατε;

Στη πρώτη καραντίνα που ήταν και καθολική έκανα διάφορα πράγματα. Διάβασα, είδα σειρές, αθλητισμό, σκίτσαρα και χρησιμοποίησα πολύ την τεχνολογία μιλώντας με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα με βιντεοκλήσεις. Στο μεσοδιάστημα ξαναγύρισα στη δουλειά, όταν μας επιτραπεί. Έπειτα ξανακλείσαμε και πάει λέγοντας.

 

Ήταν μια νέα αρχή ; ή μια λύση για να ξεφύγετε από τον πρωτόγνωρο αυτό γεγονός;

Ήταν πράγματα που ούτως ή άλλως έκανα στη ζωή μου, απλώς τώρα βρήκα πιο πολύ ελεύθερο χρόνο για να γίνουν.

Μέσα σε αυτήν την περίοδο πιστεύετε ότι έγινε ένα ξεκαθάρισμα στον επαγγελματικό τομέα τόσο στο εξωτερικό περιβάλλον αλλά και στον εσωτερικό σας κόσμο;

Δε πιστεύω καθόλου σε αυτά. Θεωρώ ότι μια δύσκολη στιγμή, ναι, μας βάζει σε σκέψεις και μας αφήνει περισσότερο χρόνο με τον εαυτό μας. Να τον δούμε και να τον αναζητήσουμε. Αλλά πιστεύω πως ειναι πάνω από όλα θέμα διάθεσης. Αν αποζητάς την εξέλιξη και την προσωπική ή επαγγελματική αναζήτηση, αυτό μπορεί να γίνει οποτεδήποτε.

 

Η πολιτεία, από ότι φαίνεται δεν ήταν επαρκής για να αντιμετωπίσει μια τόσο σοβαρή υπόθεση, τι πιστεύετε ότι φταίει; Η πολιτεία μόνο, ή σε συνδυασμό με τον καλλιτεχνικό χώρο φάνηκε μια γενικότερη ανεπάρκεια? Πως το αντιλαμβάνεστε μετά από 10 μήνες;

Θεωρώ πως έγιναν σημαντικά λάθη. Στοχοποιήθηκε το θέατρο και συνολικά η καλλιτεχνική δραστηριότητα όσο κανένας άλλος κλάδος. Δε μπορεί κόσμος να στοιβάζεται καθημερινά στα μέσα μεταφοράς, στα σούπερ μάρκετ και σε τόσα άλλα μέρη, αλλά το πρόβλημα να υπάρχει μόνο όταν μιλάμε για την Τέχνη. Σε χώρους που τηρούνταν τα μέτρα με ευλάβεια. Είναι πραγματικά άδικο και παράλογο για όλους. Καλλιεργήθηκε ένα κλίμα φόβου. Όχι δεν είναι έτσι. Οι άνθρωποι στα θέατρα είναι ασφαλείς. Επιπρόσθετα οι άνθρωποι έχουν ανάγκη την τέχνη. Το βλέπουμε παντού γύρω μας. Η τέχνη σε κάθε της μορφή είναι δεκανίκι και καταφύγιο για τις δύσκολες εποχές. Είναι απορίας άξιον που οι κρατικοί ταγοί το παραβλέπουν. Έχουν γίνει κινήσεις υποστηρικτικές από το κράτος, εύχομαι να συνεχιστούν και να στηριχθεί ο πολιτισμός όπως του αξίζει.

 

Από εδώ και έπειτα τι θα θέλατε να διορθώσετε και τι να αλλάξει άρδην; (επαγγελματικά)

Εύχομαι να υποστηριχθεί ο πολιτισμός με κάθε μέσο, μέχρι να ορθοποδήσει έστω. Είναι πολλά τα πράγματα που μπορούν και επιβάλλεται να γίνουν για να καταφέρουμε να επιστρέψουμε στη κανονική μας ροή. Είμαι αισιόδοξος ότι τώρα που έχει περάσει καιρός οι κινήσεις βοήθειας θα είναι πιο στοχευμένες, άμεσες και σωστές.

 

Για τις online παραστάσεις τι έχετε να πείτε;

Θα σου πω. Πιστεύω πως το θέατρο δεν μπορεί να αποτυπωθεί, να καταγραφεί. Η μαγεία του είναι η ζωντανή επαφή του ηθοποιού με τον θεατή. Η στιγμή. Παρόλα αυτά, οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στις ειδικές συνθήκες και χαίρομαι που αποδεικνύουμε σε όλους πως το θέατρο δε πεθαίνει. Βρίσκει τρόπο να υπάρξει και να επικοινωνήσει. Ακόμα κι έτσι. Αυτή τη περίοδο υπάρχει online με πολύ προσιτό εισιτήριο η αγαπημένη μας παράσταση “ Θησέας και Μινώταυρος “ των εξαιρετικών Καρμεν Ρουγγέρη και Χριστίνας Κουλουμπή. Μια σπουδαία παραγωγή που αγαπήθηκε πολύ. Οι δυο τους παρέα με τον Πέτρο Γάλλια με όχημα το ταλέντο και την αγάπη τους για τα παιδιά, έχουν φτιάξει ένα υπέροχο ταξίδι στη μυθολογία,  που πρέπει να μπείτε διαδικτυακά να απολαύσετε. Είμαι περήφανος για αυτή τη δουλειά.

 

Πως φαντάζεστε τη νέα χρονιά;

Εύχομαι να τελειώσουν όλα σύντομα. Να είμαστε πάνω από όλα ασφαλείς και να επιστρέψουμε στη ζωή όπως την ξέραμε. Εμένα το 2021 ξεκίνησε υπέροχα αφού με βρίσκει να συμμετέχω στη τηλεοπτική σειρά “Έξαψη “ του Mega. Το εξαιρετικό σενάριο υπογράφει η Τίνα Καμπίτση! Έχει φτιάξει αριστοτεχνικά ένα σπουδαίο στόρι που συνδυάζει το αστυνομικό με το ερωτικό στοιχείο και σκιαγραφεί με λεπτές αποχρώσεις τους ήρωες της. Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και περιμένουμε κι εμείς με αγωνία όταν μας έρχονται τα επεισόδια για να δούμε τι θα γίνει παρακάτω.

Σπουδαία δουλειά έχει κάνει ο Βασίλης Τσελεμέγκος που με την έμπειρη ματιά του σκηνοθετεί μαζί με τους Γιάννη Σαμπάνη και Βαγγέλη Καλατζή και πετυχαίνουν ένα αποτέλεσμα κινηματογραφικό. Την εξαιρετική παραγωγή υπογράφει ο Σταύρος Καπελούζος που μας φροντίζει πολύ. Είμαι περήφανος που είμαι μέρος μιας τόσο δυνατής δουλειάς.

 

Τι κρατάτε από όλη αυτήν την εμπειρία; Και τι πετάτε; (γενικά όχι μόνο για τα επαγγελματικά)

Την εμπειρία της πανδημίας εννοείται; Κρατάω πάντα σε κάθε περίπτωση τα θετικά. Αυτά που με κάνουν να χαμογελώ και να προχωρώ.

 

 

Ποιος είναι ο τίτλος (έργου ή τραγουδιού) που θα θέλατε να αφιερώσετε σήμερα;

Το “ Να μ’ αγαπάς “ του Παύλου Σιδηρόπουλου. Γιατί η αγάπη απαλύνει και ομορφαίνει τα πάντα.

 

Με εκτίμηση

Κατερίνα Γρυλλάκη

 

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

BETTER  MAN

BETTER  MAN   Είναι ένας από τους μαγαλύτερους καλλιτέχνες της ποπ, αλλά η ιστορία του δεν θα ειπωθεί με συμβατικό τρόπο. 2 Ιανουαρίου στους κινηματογράφους από την  The  Film  Group.   Λίγα

«Drunk Duck» Dinner για σούσι στην Καλλιθέα!

«Drunk Duck» Dinner για σούσι στην Καλλιθέα! Όλο και περισσότερος καλλιτεχνικός και όχι μόνο κόσμος, επισκέπτεται το «Drunk Duck» στην Καλλιθέα για να δοκιμάσει το